woensdag 30 maart 2011

een welkomstje

Tatatatata (dit is dus een trompet :))
Een plechtig en groot moment, dit is het dan. Mijn allereerste berichtje op mijn splinternieuwe blog. Eigenlijk mijn allereerste berichtje op een blog, want hoewel dit een nieuwe is was er geen oude.
Waar ga ik het allemaal over hebben? Nog geen idee. Ik veronderstel mijn alledaags leven en de gebeurtenissen daarin.
Hoe vaak ga ik posten? Nog geen idee. Ik zou zeggen: 'Als ik iets weet te vertellen'. maar ook als ik weet hoe dit hier precies allemaal in elkaar zit, want geef toe, der zitten verdraaid veel knopjes en klikbalkjes op zo een blog! En dat voor iemand die fan is van een senseo! max 2 knoppen om te bedienen! (ik moet er ook bij vermelden dat ik geen koffie lust, dus geef toe, dan fan zijn van een senseo is een hele opgave!)

Om al een idee te krijgen van wie ik ben: ik ben sinds enkele maanden een fervent naaister geworden, ben dol op dingen die zelf zijn gemaakt en hou wel van een retro toets maar met de hedendaagse gemakken.
Ik kook graag maar eet het eigenlijk nog liever op. (Ik ben dan ook een echte smuller!) en dat komt goed uit want in april heb ik 4 weekens bezoek, dus dat wordt 4 keer koken.
Ik heb een dochtertje van 2 jaar en een maand, Mila genaamd, en daar hoort natuurlijk ook een papa bij.
Er loopt ook een vierpoot in huis, onze kat Lola (Lolapoes volgens de dochter). en verder een hele hoop kippen en vogels. die trouwens allemaal op een nest eitjes zitten, dus wie interesse heeft hoor ik wel!

Als ik heb uitgevist hoe ik hier een foto bijplaats zal ik dat ook eens testen
Maar tot dan wens ik jullie een goede namiddag toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen