vrijdag 27 mei 2011

een nieuwe haarband voor Jitse...

Voor het feest van grote meme en pepe vorige week was mijn opdracht: maak voor de 2 vrouwelijke achterkleinkindjes, zijnde mijn eigen spruit en die van mijn schoonzusje, een tirolerjurkje.
Grote meme en pepe zijn namelijk nogal van van alles wat met Oostenrijk te zien heeft. Goed, die opdracht was reeds geklaard (maar nog geen foto's!).
Nu had ik nog wat stof over, en Jitse, spruit nummer 2, verkleedt haar nogal graag. dus wat kan men volgens sommige mensen allemaal doen met een overschotje stof? juist, een haarbandje maken!
Ik had Griet haar blog al eens goed gelezen, dus dat kon niet moeilijk zijn :)
Met pakken, wat zeg ik, BERGEN zelfvertrouwen, begon ik de stof te knippen en een tunneltje te maken en de haarband te zomen. Ik zette alles in elkaar om dan tot de conclusie te komen dat ik beter eerst nog eens de maten bij Griet had bekeken...
dit was mijn resultaat:




Toch blij dat het nog iemand past :)

1 opmerking: