zaterdag 14 mei 2011

en het begon, poging 2

tis precies toch niet zo simpel, een blog actief krijgen. U moet weten dat ikzelf en computers en alles wat daarnaar ruikt, geen al te beste maatjes zijn. Ik heb nogal een sterk eigen willetje, en die dingen volgen dat meestal niet. Ook nu zo blijkt. Blogpoging 1 is niet echt gelukt gezien ik de blog nergens meer kan weervinden :)
Technisch gezien was die blogpoging van deze week al poging 2 omdat ik een aantal weken geleden al eens een blog was begonnen maar daar nooit iets speciaal mee had gedaan. Dus om het u wat moeilijker te maken, ga ik dan maar verder op blog 1 die ik beschouw als poging 2 en waar u nu naar kijkt.

de naam is lichtjes gewijzigd, maar gezien ik de hele handel nog eens op mijn facebook ga publiceren hoeft u dus maar enkel die link te volgen.

Dus dan nu lieve mensen, ga ik een poging doen om dit hier actief te houden, en dit hier wat vorm te geven.
In de hoop dat ik u snel weer op deze blog kan vermaken en niet weer een nieuwe moet opstarten, groet ik u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten