maandag 16 mei 2011

het weekend en hoe dat zo vol proppen dat je niet merkt dat het weekend was!

jaja, het was weer zo 1 van die weekends ten huize Van den Bossche - De Smedt dat zooooooo vol zat dat we niet echt gemerkt hebben dat het weekend was!

Lees: een ladiesnight op vrijdagavond dat is uitgelopen, zaterdagvoormiddag werken (wat geen goed plan was na die ladiesnight), zaterdagnamiddag fotoshoot met de pers voor de 60e huwelijksverjaardag van grote meme en pepe (en met pers bedoel ik echt de pers! het nieuwsblad, het laatste nieuws, de beiaard én de pano! lucky us!), zaterdagavond etentje in Gent (in Bocca Lupo is aan te raden!), zondagmiddag gaan eten bij de mama en papa en zondagnamiddag bezoekje van de lieve tanties van mijn dochter. Dan heb ik ook nog maar pannekoeken gebakken, omdat dochterlief er zin in had en dat de tanties daar ook geen nee tegen zeiden :)
Resultaat:

Alle ik moet toegeven dat dit de overschot is, wat Mila vanavond nog mag opsmullen.

resultaat 2 van de drukke dagen was een vermoeide dochter om 20u in de zetel met haar wolliedeken.


Voordeel daarvan is dat zij geen kik meer heeft gegeven en dat ik dus ook snel in dromenland was!
Plan voor deze week: toch wat naaien want ik heb 2 rokjes beloofd aan een lief meisje dat daar al een paar weekjes op wacht... Katrientje, ze komen er aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten