woensdag 13 juli 2011

een nieuwe beste vriend

Ik leefde reeds een week in staat van oorlog met mijn naaimachine. Ze deed niet wat een naaimachine moest doen, namelijk goed naaien! Lussen langs alle kanten, gelijk wat ik met de spanning deed! En als er iets is wat ergerlijk is, zijn het lussen waar geen lussen zouden moeten zitten!
Ik had de Singer nog maar gekocht in februari en ze is dus nog in garantie. Ik heb ze al eens binnen gedaan en daar beweren ze dat er niets aan mankeert. Ik heb dus het gevoel dat de machine mij niet leuk vindt, en dat gevoel is compleet wederzijds.
ik wou ze eerst nog verkopen, maar van dat idee ben ik dan afgestapt gezien ik niemand die miserie toewens. Het plan is: ik hou de machine en als ik genoeg heb gespaard voor een overlock zoek ik een winkel die een overname van mijn machine wil doen voor een prijske :)

Maar, probleem: ik had dus geen machine en ik had wel veel projecten die liggen te wachten! wat nu gedaan? ik keek eens links en rechts, daar zag ik dat er veel mensen in mijn naaiomgeving tevreden zijn over de brother innov-is 10. Alsof het lot het zo wilde stond er op de facebookpagina van Sewing is Fun een zoekertje. Zoekertje in kwestie was voor het vinden van een nieuw baasje voor een brother innov-is 10 die nog maar in februari was gekocht! Ik ging erheen, ik stikte even heen en weer en ik kocht mijn nieuwe beste vriend! We kunnen het prima vinden samen, en we zijn al op een nieuw project gevlogen ze! ik ben er zeker van dat we het goed zullen vinden samen.




dus binnenkort kan u enkele nieuwe naaisels verwachten...

4 opmerkingen:

  1. Ik heb die Brother ook! En dat ding doet het inderdaad héél erg goed. Ik ben heel tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed hé!! Heb ook zo een machine en na even wennen ... zeer tevreden :). Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik ben er echt laaiend enthousiast over! dat ding naait zelf helemaal alleen een knoopsgat! :D luxe! nu zijn die tenminste even groot :)

    BeantwoordenVerwijderen