dinsdag 26 juli 2011

Laat de zon in je hart...

Gezien de zon nu even heeft beslist om niet voor iedereen te schijnen, heb ik beslist om de zon dan maar in gedachten binnen te halen. En hoe kan je dat beter door een homemade mojito te drinken? stukken beter dan die lauwe troep op Polé Polé vind ikzelf :)



Een andere manier is om zomerse dingen te maken.
Ik heb 2 vriendinnetjes die op vakantie vertrekken en wat kunnen die schaapkes dan gebruiken? Ja, een overlevingstas! ook wel bekend als multifunctionele strandtas in toile cirée (want dat spul kan tegen een stootje!) :)
De 2 dames in kwestie gaan de avontuurlijke toer op, ze gaan namelijk op rondreis, op een beetje een corrupt eilendje gevuld met een hoop mafiabazen, en ze moeten alleen hun weg vinden in een auto naar hun hotels. Gezien ook beide dames zowat de hele kleer- en schoenenkast meesleuren op reis (en dat zijn geen kleine kastjes) zijn ze (waren ze toch gisteren nog) van plan om telkens wat ze nodig hebben uit hun koffer te halen en de rest in de auto te laten. Nu ken ik die 2 avonturiers al enkele jaren, en kan ik zeggen dat het spijtig is dat er geen cameraploeg meegaat om dat allemaal te filmen, want geloof mij, na ongeveer een uur is er 1 van de 2 gegarandeerd al iets kwijt! en ik hoop dat het niet hun reisdocumenten gaan zijn :)
Dus dacht ik hun een beetje uit de nood te helpen en hun alvast een tas mee te geven die ze misschien kunnen vullen met de levensnoodzakelijke dingen die een mens vandoen heeft in een warm land. Kunnen ze eventueel gebruiken om hun kledingplan uit te voeren en de tas te gebruiken om de transfer van de kleren van de auto naar het hotel te doen (dan is zo een grote tas wel vandoen denk ik).
ik heb er ook nog 2 zonnenbrilzakje bijgedaan, omdat ik daar zin in had.

dit zijn de tassen geworden. Ik hoop dat ze zo eventjes aan mij zullen denken terwijl ze ergens op een zonnig terras zitten zodat ik er in gedachten bij ben! en lieve dames, ik ben er zeker van dat jullie dat geweldig gaan doen en een super reisje gaan hebben! veel plezier alvast!




3 opmerkingen: