dinsdag 5 juli 2011

wat men eet na een poot Orvals

Ik ben sinds 1 juli van werkgever veranderd. Het afscheid van mijn lieve ex-collegaatjes viel wel wat zwaar. Maar we hebben mijn vertrek van het zinkende schip goed gevierd op donderdag en ik ben in schoonheid kunnen vertrekken.
Na een lunchke met de vrouwelijke collega's 's middags (met het nodige ge-apperitief en ge-wijn) en een receptie na de medewerkersvergadering van mijn ex-werkgever (die receptie werd niet gegeven voor mijn afscheid te vieren, maar er was gratis cava, dus dan klagen we niet natuurlijk :)) hebben we met een bende toffe collega's het feest verder gezet bij Pede in Houtem.
Daar werd er al iets gedronken, maar na een Orvalleke of 4 (kunnen er ook 5 of 6 geweest zijn, ik verlies het talent om te tellen na 2 orvals) ben ik maar huiswaarts gegaan met in het achterhoofd dat het not done is om op de eerste dag bij een nieuwe werkgever te bellen dat je ziek bent (ik wist toen ook nog niet hoe je je ziek moet melden). Ik heb wijslijk besloten om toch nog iets te eten en wat is dan het enige dat ik nog kan klaarmaken zonder iets te verbranden?


1 opmerking: