woensdag 24 augustus 2011

de een zijn dood...

Wie me een beetje kent weet dat ik er niet rouwig om ben dat ik de bankwereld vaarwel heb gezegd. Er is ook geen geweldige economist aan mij verloren gegaan, wat er op een beurs allemaal gaande is kan me echt niet boeien (tzou moeten een stoffenbeurs zijn :))
Maar er was wel nieuws dat ik heb toegejuicht in mijn zalige vakantieperiode! Twas iets in verband met de rating van de VS die is gezakt en dat had als gevolg dat de dollar in vrije val ging! jui! want dat wou zeggen dat ik als een gek stof kon bestellen in de VS en daar nu nog minder voor zou betalen! Ik probeer de economie daar in leven te houden, dus eigenlijk doe ik aan ontwikkelingshulp! En ik mag mij nu al es misknippen want ik heb dubbel zoveel stof besteld :)

dit is de buit:


3 opmerkingen:

  1. Mooie buit! Daar zitten pareltjes tussen...
    Waar bestelde je ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze allemaal besteld bij de fat quarter. staat op mijn pagina shopping. even wat zoeken maar mooie stoffen voor niet veel geld! Ik kies er vooral veel van Robert Kaufman en michael miller.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooie stofjes ben benieuwd wat je er van gaat maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen