zaterdag 27 augustus 2011

hieperdepiep Hoodie! (ofte, hiep hiep hoodie part two!)

Na het vrij goed geslaagde model van de eerste hoodie wilde ik voor mijn eigen kleine Mila ook een model maken, met lieve bloempjes die ze zelf had gekozen (ja da kind is nog maar 2.5 jaar, dus dat belooft niet veel goeds voor de toekomst als ze nu al zo een gedacht heeft...).
En omdat we bij Sewing is Fun er nog niet uit zijn welk model we precies gaan maken in de groep heb ik model 2 dan maar eens geprobeerd. Ik moet wel zeggen dat dit model meer werk vraagt om het patroon te tekenen en in elkaar te zetten, maar ik vind de kap mooier. Persoonlijk vind ik dit een mooier model voor meisjes dan voor jongens. Ik vind die 2 rijen van 2 knoopjes iets meer lief dan stoer :)






7 opmerkingen:

  1. Ik ben er weg van! Heel mooi gedaan. Is het bloemenstofje tricot of gewone katoen? En binnenkant? Echt mooi jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi!! Gaan wij dit maken?? Joepie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer goed gelukt!
    Ik vind haar er zo lief mee staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schoon! Heel mooi stofje!
    Zeer geslaagd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ienemiene, de buitenkant is gewone katoen en de binnenkant is grasgroene fleece. de katoen is van Robert Kaufman, gekocht via de Fat Quarter. wel al een paar maand geleden ze, en ik denk dat ze niet meer in de collectie daar zit.
    nellyenrosa, we gaan die inderdaad proberen maken, ik denk in oktober! zeker komen!
    Griet, ik vind ook dat ze er zo lief mee is! een echte stoere prinses :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook al zo'n mooie hoodie! twordt tijd dat ik mij ook eens op een hoodie stort. Jullie doen me allemaal watertanden.

    BeantwoordenVerwijderen