woensdag 21 september 2011

Een nieuw seizoen, nieuwe bezigheden

Maandag is het nieuwe seizoen van Sewing is Fun! begonnen. En of het fun was! Een masale opkomst van veel bekende en minder bekende mensen. We hadden dus onze inschrijvingsavond en daarnaast zijn we gestart met een vrij klein projectje: flocken. Met dank aan deze lieve dame voor het leveren van de superdeluxe flockfolie!
Gezien het zo druk was met de inschrijvingen, uitleg geven, lidkaarten uitdelen en afstempelen, foto's nemen, stof kopen (jaja, ook deze lieve dame heeft haar bijdrage geleverd aan onze openingsavond!) zijn de organiserende leden (inderdaad, daar zit ik ingerekend :)) niet toegekomen aan zelf iets maken, en ik had nogtans enkele ideetjes! Ik heb deze ideetjes dan maar thuis uitgewerkt.

Onze kleine meid is nu al 2 jaar en 7 maand, en de Vent en ikzelf vinden dat het tijd is om haar wat meer muziek bij te brengen. Ze mag gerust fan zijn van K3 en Plop en natuurlijk ook Piet Piraat, maar daarnaast moet ze wat nieuwe horizonten verkennen. Liefst ook onze horizonten en niet die waar de Marco Borsato's en Hansie Hinterseer's van deze wereld in vertoeven (Ik heb niets tegen de Marco ze, met een goe glas op is meebrullen met 'Rood' en 'De meeste dromen zijn bedrog' heel amusant). Als tacktiek hebben we gekozen voor de confrontatie-techniek: je doet haar een band-shirt aan, draait de muziek in de auto en brult uiteraard zelf luidkeels mee zodat dochterlief denkt dat het heeeeel erg leuk is! (ik vermoed dat kindlief eerder denkt dat ik ben gek geworden, maar dat risico neem ik er graag bij).

En uiteraard is de keuze van de band immens belangrijk. We hebben gekozen voor neutraal terrein gezien ik liever niet had dat mijn kleine meid rondloopt met een T-shirt van The Scene, en dat De Vent Bono en co toch te oud vindt voor ons dochter. wij vinden de overgang van Piet Piraat naar Dave Grohl best wel meevallen, er zijn gelijkenissen!











Geef toe, ik verdenk Piet en Steven ervan in het geniep zanger en drummer te zijn bij de Foo Fighters!

dan is dit ook nog van de strijkplank gekomen:

1 opmerking: