donderdag 29 september 2011

te laat, te laat, ik ben ontzettend veel te laat!

Ik kan niet zeggen dat ik veel dingen blindelings volg. Ik kan ook niet zeggen dat ik veel dingen doe omdat mensen nu eenmaal zeggen dat ik het moet doen. Ik doe liever mijn eigen ding en ook liefst wanneer ik daar zelf zin in heb. Misschien ook wel bij het recykleren (ja met een K want het zijn kleren die we cycleren) en de bijhorende veertiendaagse van deze knappe dame. Voor wie niet heel thuis is in het hele recykleren gebeuren: Men neme iets gemaakt uit iets stoffigs en maakt daar iets anders van. Zoals daar is: laken wordt tas, gordijn wordt rok,...

Ok, nu moet ik toegeven dat ik grandioos te laat ben omdat ik geen tijd vond om naar de kringwinkel te hollen en daar een verborgen schat te vinden. (Als er al een schat te vinden is want ik ken een lieve dame die meestal met de grootste schatten al aan de haal is gegaan in de plaatselijke kringwinkel :))

Nu had ik vandaag toch wel eens 5 minuten tijd zeker. Ikke hup naar de winkel, vastbesloten om met een of ander prachtstuk naar huis te komen. En ja ik had prijs eh. Ik vond daar een nog bijna nieuwe oude madammenjas in een soort van zachte tweed, ideaal om een een leuk broekske uit te maken. of toch op zijn minst te proberen.




En ook in het stoffengedeelte had ik sjans vandaag! Ik vond iets meer dan 2 meter van dit groen-beige bloemenstofje en ja ik vind dat een schoon stofke. Ik zie al ergens een tas met accessoires, in de toekomst :) Heb ik al gezegd dat dit me maar 1 euro heeft gekost?




Wanneer dit gerecykleer tot een goed einde zal gebracht worden vraagt u? geen idee, ik ga een zwaaaaar weekend tegemoet (een mengeling van terrasjes, Walibi en een verjaardag). Ik ben wel al begonnen aan het ontmantelen van de mantel (jongens toch ik ben op dreef). Ik hoop u ergens volgende week mijn hopelijk geslaagde resultaat te laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben net volger geworden want ik vind je blog tof! Geniet van je (druk) weekend. Liefs. Me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Me, super dat je volgt! altijd leuk om te horen dat mensen mijn blog leuk vinden! :D

    BeantwoordenVerwijderen