zaterdag 29 oktober 2011

enkele gevallen van complete verwaarlozing

het is hier al 2 weken uitzonderlijk kalm, op elk vlak.
Ik heb buiten 2 broeken ingekort absoluut niets in elkaar gestoken met mijn naaivriend. Ik ben ook niet actief geweest in blogland...
En dat is allemaal de fout van het 3e seizoen van deze serie waar we zijn naar beginnen kijken! verslavend! zeker als je de DVD box hebt liggen en je dus naar nog een aflevering kan kijken, en dan naar nog een laatste, en dan echt de allerlaatste van de dag...
daar komt dan ook nog bij dat ik al bijna 3 weken opleidingen en bijhorend examen heb gehad voor de nieuwe job. Ja dan moet je, al is het misschien voor de show, es een boek openslagen :)
Ma bon, intussen gebeurt er dus ook absoluut niets ten huize liezewiezewoes.
Hoog tijd om daar verandering in te brengen! Ik heb een week verlof en ik plan: veel! alvast enkele rokjes maken voor Mila, beginnen aan haar kerstkleren, aan de kerstcadeaukes, ook 2 dagen naar zee gaan en verder zien we wel. ik had ook al gedacht aan eindelijk de keuken es verven, maar kent u dan dat stemmetje in uw hoofd? Dat stemmetje dat u eigenlijk stiekem al uitlacht omdat ze toch weet dat je zelfs nog niet aan de helft van de plannen zal toekomen? Ja die hoorde ik, en dan heb ik besloten om toch maar niet teveel te plannen.

We moeten namelijk ook ruimte houden om onze nieuwe huisgenote een beetje in te burgeren. Lola Poes heeft er een vriendinnetje bij. Tis te zeggen, een toekomstige vriendin want momenteel is dat nog voor interpretatie vatbaar. Maar ik vermoed dat ze snel vriendjes zullen worden en dan samen hun territorium kunnen verdedigen. Of zoals het er nu uitziet: lola die toekijkt hoe vriendin het territorium verdedigt...
Dus tatatatata: Welkom Lucy In The Sky With Diamonds, of in het kort: Lucy

Ik heb een poging gedaan om de rode oogjes te corrigeren ma nu ziet ze er wel wat angstaanjagend uit! ma hey, het is toch bijna Halloween eh :)


en als u me nu wilt excuseren, ik moet nog een lading lasagne en hapjes bakken voor mijn bezoek dat hier over een uurke staat!

3 opmerkingen:

  1. ha! dat stemmetje, dat ken ik inderdaad... bij ons ook hoog tijd om nog eens achter het naaimachien te kruipen trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier toch weer in de zetel in de piejeman, met een paar afleveringskes van The Wire in aanslag :) Maar morgen, echt waar, ga ik vanalles maken! want ik ben een hele dag thuis en ik zal mijn dochter voro de verandering es de plasticine geven :)

    BeantwoordenVerwijderen