zaterdag 22 oktober 2011

Give Away!

jaja lieve vrienden en vriendinnen, het is zover, amaai, 40 zieltjes die mijn doen en laten zo een beetje volgen :)
Ik had het beloofd en het is zover! Ik doe een kleine give away!
Zoals al aangekondigd zullen dat alvast deze setjes oorringen zijn:




en als klein extraatje zal ik de oorringetjes inpakken in een mooi piramidetasje, maar gezien ik die nog moet maken, kan ik nog geen fotootjes tonen :) Weet u niet wat zo een tasje is? kan u google gebruiken of eventjes hier klikken. 

Wat moet er precies gedaan worden? niet veel speciaal, u laat gewoon een reactie achter met welk paar u graag zou ontvangen en dat is genoeg. Vertelt u er ook graag bij waarom u die precies graag zou hebben, laat u dan maar volledig gaan! Ik lees het graag! meedoen kan tot en met 31 oktober. nadien laat ik mijn onschuldige dochter een naam trekken :) en u moet zich vooral niet inhouden om vrienden en familie uit te nodigen om mee te doen; U hoeft geen volger te zijn maar het zou wel leuk zijn :)

17 opmerkingen:

  1. O wauw! Ik doe graag mee voor de onderste, blauwe oorbellen omdat ik de kleur super vindt - helemaal mijn ding. De andere paartjes zijn ook prachtig, maar de kleur en die vierkanten spreken me het meest aan.
    En proficiat met je volgers! Ik maak alvast nog wat reklaam op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik doe graag mee voor de onderste, gewoon omdat ik graag blauw zie in juwelen. Ik ga ook wat reclame maken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe heel graag mee voor het bovenste paar!! En dat natuurlijk omdat ze prachtig zijn en schitterend zouden passen bij mijn nieuwe sjaal die ik vandaag bij COS gekocht heb!!
    zeer mooi agedaan trouwens!!
    bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee voor het bovenste paar. Het is moeilijk kiezen, maar deze vin ik toch 't allermooist...
    Ik zet een linkje op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh! Ik ga ook voor het eerste paar. Dit zouden wel eens mijn nieuwe lievelingsoorbellen kunnen worden! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ga ook voor het eerste paar. Waarom? omdat ik zot ben van ronde oorbellekes, omdat ik zo'n paar nog niet heb, omdat ge nooit genoeg ronde kunt hebben, omdat ik nu kaarsen doe branden, omdat ik je volg, omdat ik eum...zo gewoon, de schoonste vind?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben net een volgertje geworden en doe ook graag mee voor het eerste paar. Misschien worden dit wel mijn nieuwe beste vriendjes ;-)

    Anja
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jippie! Ik doe ook heel graag mee :) en (mama) en ik gaan voor het eerste paar! Als we winnen, wisselen we ze onder mekaar uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeilijk kiezen, dat wel... maar ik denk dat ik voor het middelste paartje ga... Omdat ik nog eens een paar langere oorbellen zou willen en ondanks het feit dat die blauwe ook bij een groot deel van mijn garderobe passen, denk ik dat deze mij oorbelsgewijs beter zullen gaan.

    En staat daar een djembé in de achtergrond? Die heb ik hier ook nog staan... maar al heel lang niet meer op gespeeld.

    Ik zet nog een linkje op mijn blog!
    groeten, Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij doen graag mee met deze leuke Give away !!! Het was niet makkelijk kiezen, maar wij gaan voor het eerste paar oorbellen. (Because we're totally in for black ;))

    Ga direct het linkje plaatsen op mijn blog.

    groetjes,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe kan dat? Sta ik hier nog niet tussen? Ik heb nochtans al luid geroepen, ikke, ikke, ikke! Voor de eerste graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Moeilijke keuze. Ik doe graag mee voor het eerste paar, helemaal mijn ding. Ik maak reclame op mijn blog ozohanneke .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij deze volg ik je want jou give-away is superleuk ,misschien een leuke verassing als ik thuiskom van een we ardennen,wie weet hé ! Ik vind de bovenste het leukst ! groetjse!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn alle drie heel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar het bovenste paar, die zijn gewoon fanastisch mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh, dat eerste paar! Prachtig! Omdat wit/zwart overal bij past en omdat ik van bloemetjes hou :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. piep liezewiezewoes! fantastische naam hebt ge! & een schoon blogske, k ga je volgen ;-) & we doen graag mee met je give-away, als dat nog kan zo op de valreep, in het geval we moesten winnen zouden we graag voor de bovenste gaan, ze zijn allemaal super schoon, maar k sta het best met éénvoudige spulletjes ... veel succes!!! lieve groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen