dinsdag 11 oktober 2011

het vieren van een verjaardag met een oproepingske!

Jaja lieve dames en occasionele heren, ik mag een kaarsje uitblazen! Het is namelijk een jaar geleden dat ik mijn meme haar oude singer van onder het stof haalde en mij volledig op het naaien stortte.
Er is veel veranderd in de tussentijd:
1) Ik ruilde de singer in voor mijn nieuwe beste vriend
2) het naaien gaat al iets vlotter dan in het begin
3) ik werd actief lid van Sewing is Fun
4) ik begon te bloggen

Ik kan zeggen dat het naaien de hobby is geworden die ik na een jaar nog steeds met evenveel passie doe, waar ik nog steeds heel veel plezier in heb. U moet weten dat ik de Queen van de hobbies ben. Ik heb namelijk al vanalles gedaan. Maar zoals u al vermoed zijn er ook al evenveel dingen langzaam uitgedoofd. Het meeste plezier heb ik eigenlijk met het nieuwe aan te leren, vervolgens gigantische voorraden aan te leggen van de benodigde materialen, om mij vervolgens ergens compleet anders op te storten.

Zo heb ik een gigantische kast vol materiaal om 3-D kaarten te maken, inculsief embossingset, hopen papier in alle kleuren, glitters, soorten lijm, 3-D schuim, stempels, inkt, poeders om over die stempels te gieten,... Naast die kast heb ik dan ook een gigantische voorraad aan scrapbookspul met een hele hoop mallen, mesjes, vormen, stickers, bloempjes en weet ik veel wat nog allemaal.
Een beetje in my defense, ik ben nog steeds bezig aan het album van Mila haar eerste levenjaar, en ik ga daar echt een van dees dagen nog eens aan verder werken hoor :) ik zit nu al aan maand 8 denk ik (dat het kindeke in februari 3 wordt laat ik even terzijde).
Daarna heb ik mij volledig gegooid in het juwelen maken. Met dozen kralen, parels, stoppers, bedeltjes, sluitingen, knijpparels en de hele rimram tot gevolg. Nu heb ik voor mezelf een aardige verzameling kettingen een oorringen gemaakt maar de rest van de voorraad staat ergens tussen het kaartjes-maken-spul en het scrapbook-spul.

En nu lieve mensen, heb ik al een heuse voorraad aan mooie stofjes en voeringen. Ook al een stapel kijk-stofjes (die ik eventjes te mooi vind om te gebruiken maar waar ik af en toe eens naar kijk en glimlach), een berg garen, een hele knopenwinkel en een magazijn ritsen.

Gezien de nieuwe hobby iets serieuzer wordt genomen en ik ook aan het sparen ben voor mijn 2e beste vriend, meneer Bernina 800 DL overlock, ga ik een beetje meer plaats maken. Ter gelegenheid van het opkuisen én mijn eerste naai-verjaardag (en gezien dit toch wel populair is in blogland) ga ik een kleine give-away houden! Wat kan u winnen? Deze mooie, met de hand gemaakte, natuursteen, glazen of keramieken juweeltjes! Echte pièce-uniqueskes.





Maar wanneer kan u dat winnen? Als u nog een enkele enkelingen uit uw omgeving kan overtuigen om mijn blogje te volgen, want bij 40 volgers gooi ik alles zomaar te grabbelen! Dat moet doenbaar zijn, ik zit nu aan 30 lieve volgende mensen! Dus bel, sms, mail, blog mensen die u kent :) en waag uw kans op deze mooie juwelenstukskes :) Ik laat u weten van wanneer we er aan beginnen :)

5 opmerkingen:

  1. Ik wil die eerste winnen! Helemaal mijn stijl. Yes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog efkes, ondertussen al 36 volgers (ik volg je al even)!
    Ik vind die eerste oorbelletjes ook 't mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! Daar wil ik wel graag een setje van winnen hoor. Ik ben volger geworden, maar kan niet zien hoeveel je er nu al hebt... Ben benieuwd!
    O, en leuk om te zien dat ik in je leeslijst hier links sta...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Momenteel zitten we aan 37 volgers! vermoedelijk deze week de give away open :) jui!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal weg van nr 1. Droeg eerder veel grijs maar nu veel blauw, heb al blauwe pump gekocht en een charmant blauw vestje met roezels.. zouden ze geweldig bij passen. Less is more, daarom vind ik de eerste het mooist.

    p.s. ik heb ook een give away lopen, als je zin hebt.. wees welkom!
    Groetjes MaManon

    BeantwoordenVerwijderen