maandag 3 oktober 2011

secret santa!


Dit is het eerste jaar dat ik een beetje actief aan den blog ben, het is dan ook het eerste jaar dat ik met zo een evenementje mee kan doen.

Bij secret Santa gaat het hem erom dat je met een budget van 10 eurootjes iets leuks maakt voor iemand die je eigenlijk niet kent. Aan de hand van een moodboard leer je die persoon een beetje kennen en kan je je dus richten op de smaak van die persoon. Tegen de kerstperiode doe je dan je pakketje op de post en dan krijg je een leuk spulletje teruggestuurd! Maakt vele mensen blij lijkt me zo :)

Ik vind het een zeer leuk initiatief, en wie krijgt nu niet graag een cadeautje? Dat het van een compleet vreemd persoontje is vind is des te spannender!

Ik doe dus mee! ik moet nu enkel nog zien dat ik tijd vind om een moodboart te maken en mij dan in te schrijven bij tess, de moedige dame die dit hele gebeuren in goede banan zal leiden.

Ik ben alvast benieuwd wie ik aan de haak ga slagen en wie mij krijgt toegewezen!

1 opmerking:

  1. zo leuk! Ik doe ook mee.. misschien treffen we mekaar wel, wie weet.. spannend hé, tis ook mijn eerste keer :)

    BeantwoordenVerwijderen