woensdag 30 november 2011

I do give a shit

Sinds het begin van de jaarlijkse actie van StuBru ben ik al fan, het is gewoon de allerbeste radio van het jaar, elk jaar opnieuw.
De periode dat het Music for Life is kijken we ten huize Liezewiezewoes dan ook bijna een hele week naar de lifestream ergens op één plus ofzo, en als we niet kijken, luisteren we naar de radio. Ik zou er mijn slaap voor laten en moest ik nog kunnen er ook verlof voor pakken! De sfeer, de toffe momenten, de presentators (jaja, Tomas zou 'nie uit mijn bedde gedougen worden als hij der zou inliggen'. Het zijn ook mijn 3 favo radiostemmen die dit aar het huis in gaan! hoeraaaa!) en het engagement, de kerstsfeer die het beste in mensen vrij maakt, de mensen die de gekste dingen doen om toch maar 10 euro in te zamelen... Ik ben ook trotse eigenaar van een heus MFL-dekentje en een MFL-sjaal. Dit jaar wil ik ook de muts, om bij mijn sjaal te passen ahja! Ik ben dus heel zwaar verslaafd.
En al elk jaar neem ik mij voor dat ik het volgende jaar iets leuk ga organiseren, naast mijn plaatje dat ik elk jaar trouw aanvraag (voor de nieuwsgierigen, vorig jaar was het Shooting star van Air Traffic en ja ze hebben mijne naam genoemd als ze het gespeeld hebben! jui!). Nu zijn we weer december, begint het hele ding over minder dan 3 weken, en ik heb weer geen plan :)
Erger nog! het is nu of nooit want dit is tot mijn ongelooflijk grote spijt, de laatste keer dat het zal worden georganiseerd!
Hoog tijd om tussen mijn secret-santa, mijn kerstcadeaukes, mijn cursussen te blokken voor mijn werk en mijn eindverhandeling, mijn gezin en alle andere plannen door nog een MFL-project te proberen opstarten!

Ik had eventjes geleden bij haar een leuk idee gezien, dat volgens mij niet zo heel lang kon duren. Ik heb gisteren van die sleutelhangerringskes besteld en ben begonnen met bollekes knippen. gezien de winkel maar 30 sleutelhangerringskes meer had ben ik ook ma begonnen met de bollekes voor die 30 te vullen :)
Het plan is om ofwel in Leuven als De Vent met de fietsvrienden naar daar trekt, ofwel in Gent, wa rond te lopen en die aan de mensen te verkopen. Het moet nie veel zijn, ma ik zou al blij zijn dat ik iets kan inzamelen :) Een foto kan ik u nog niet tonen, gezien het nog work-in-progress is, maar ik hou u op de hoogte. De mensen die graag een sleutelhangerke kopen, hou u nie in en vraag maar! Ik plande 3 euro per sleutelhanger te vragen :)


5 opmerkingen:

  1. Tof idee! Ik hoop dat je veel kunt inzamelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil nu al een exemplaartje bestellen! Ben er zeker van dat het leuke hebbedingetjes zullen zijn... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil er ook wel eentje bestellen! De zoon spaart sleutelhangers en van MFL zijn ook wij FAN. We hebben het dekentje in huis liggen. Ja, binnen 3 weken is het weer zalige radio!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook een fan van MFL! En elke keer zou ik ook iets willen doen, behalve een paar smsjes sturen. Jouw idee is echt leuk! Ik zoek nog even verder. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind MFL ook super! Ik kijk daar altijd naar uit. Veel succes met je inzameling, ben al benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen