woensdag 16 november 2011

nieuwe beste vriend deel 2

Nadat ik een tijdje geleden een nieuwe beste vriend had gekocht, is het nu de beurt aan beste vriend nummer 2! Ja, ik heb een overlock gekocht! En ja ik ben die ergerlijke singer kwijt geraakt door een schoon overnameprijske te krijgen voor dat ding!
Het is uiteindelijke de Bernina 800DL geworden, gekocht bij Mertens in Melle. een aanrader! vriendelijke mensen en een geweldige service!



Gisteren heb ik enkel op een paar stofkes verschillende rolzoomkes gestest maar verder had ik geen tijd, geen tijd, geen tijd. Ah neen want ik ging mezelven eens 9 uur in een cinemazaal steken samen met een vriendinnetje om naar een filmmaraton te zien. (die heel leuk was by the way :))
Gezien ik maar 4 uurkes heb geslapen deze nacht weet ik ook nog niet of ik vanavond zo in de mood ga zijn mijn nieuwe vriend te testen, ma ik hoop van wel :) Wordt ongetwijfeld vervolgd!

9 opmerkingen:

  1. Super hé, zo'n overlock! Ik heb er sinds kort ook één, en vind het alleszins geweldig. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Lies, ben al benieuwd naar de projectjes die van onder die machine gaan rollen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *kwijl* *kwijl* .... waaaaaaaaauw bofkont! geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit hier groen te wezen van jaloezie....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha, das nen leuke vriend, die van mij laat mijn nooit in de steek ;-) succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schone vriend! En deze dame is toch ook wel een tikje jaloers... en ook benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt erg, ik heb hem al 3 dagen staan en ik heb er nog niets op gemaakt! dinsdag filmmarathon gedaan, woensdag uiteraard veel te moe door maar 3u30 te slapen en vandaag had ik een afspraak met mijn neef en een vriendin! en nu ook te moe om nog aan iets te beginnen! ma morgen is de vent weg, en dan is mila altijd moe van de schoolweek, dus ga ik veel tijd hebben! jui!

    BeantwoordenVerwijderen