zaterdag 5 november 2011

tammytam tammytam tammytamtamtam...

Ja ook hier ben ik als een blok gevallen voor het Tammypatroontje dat nu al zo bekend aan het worden is!
Ma zeg nu zelf, t'is een ferm schoon patroontje eh!
Hoog tijd dus om da eens te testen! En ik moet zeggen, dat is geen moeilijk patroon! met knippen en stikken ben ik nog geen 2 uur bezig geweest, en dat op een bijeenkomst van Sewing is Fun, waar er nog veel gekletst wordt tussendoor. Niet slecht dus.
Ik ben in 1 klap fan van den Ottobre! denk er aan om misschien toch eens een abonnement aan te schaffen :) of wie weet, met de komende feestdagen :) (voor wie het niet geheel doorheeft is dit een subtiele hint :))
Hier ziet u de Tammy, in een stofke van de Robert Kaufman denk ik, met mijn Mila er niet in want die sliep en ik moest nog op zoek naar een trui die erop past! :) ja idd, hup naar de JBC :)




Ik had het ook al gezegd, ik ging mijne eerste vakantiedag een productieve dag hebben! ik heb in de voormiddag ook nog een zeer simpel rimpelrokje gemaakt. Niet veel knipwerk, niet veel tekenwerk, en snel klaar. Daarom ook voorzien van een paspelke, om het geheel wat te pimpen. Dees is een vermiljoentje van vorig jaar. Van kokka dacht ik.



Hier wel met mijn Mila in de rok. en ja ik kwam hier net terug van de JBC :) en ja ik had ook een trui mee voor de tammy :)


Daarnaast ben ik mijn eerste vakantiedag ook nog naar de markt geweest met mijn meisje en heb ik koekjes gebakken en versiert met van die suikerfondant en ik ben naar Sewing is Fun geweest!! Niet slecht toch voor 1 dag eh! en dat voor een ambtenaar! (ja ik hoor het sommigen al denken dus kan ik het maar beter zelf zeggen :))
Ok, den dinsdag heb ik niet echt veel gedaan en de woensdag ben ik ook enkel naar de Ikea geweest. Ma ik heb dan ook de koffer gemaakt omdat we donderdag voor een dag of 2 naar de zee zijn geweest. dat telt toch ook wel wa eh :)
maar verslag daarvan zal waarschijnlijk nog wel volgen!

13 opmerkingen:

  1. Ze wordt groot, jouw kleintje!
    En haar rokjes zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie stofkes & patroontje van rokske! & t staat die kleine prinses beeldig! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige rokjes!
    De Tammy wil ik ook graag maken. Het patroontje ligt klaar, nu nog een geschikt stofje vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!Wat een schatje is je dochter!!!mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!!

    Ik maakte ook al een rokje uit het 'appelstofje', maar het kan niet tippen aan deze Tammy hoor! 't Is dan ook een heel mooi modelleken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ze heeft precies een beetje groeischeut gekregen merk ik aan haar broekjes :)
    en amaai, ik ga nog blozen bij al die lovende commentaren :) maar het is wel leuk te horen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Ottobre stak hier in de week in de brievenbus, samen met nog een paar nummers die ik dan maar ineens heb bijbesteld. En dat abonnement, dat staat hier ook op het kerstlijstje!
    Dat zijn twee mooie rokjes geworden, en uw Mila ziet er een ferm madammeke uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie rokjes! Ik moet die tammy toch ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie dat je meisje dezelfde botjes aan heeft als ons dochter ;) Leuk onder die zelfgemaakte rokjes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke botjes eh :) ik was er verliefd op :)

    BeantwoordenVerwijderen