dinsdag 1 november 2011

Uitslag Give Away!!!

Amaai, voor zo een klein mini beginnend blogje te zijn heb ik nu 17 reacties gehad! leuk! :)
Ik heb dus de winnaars van de Give away... Je gaat mij op mijn woord moeten geloven want ik heb dat random org spul gebruikt, maar kreeg datvg niet gedeeld of ergens gepost!
Dan heb ik geprobeerd om der ne foto van te nemen van mijn computerscherm, da gaat blijkbaar niet echt goed, alles is nogal blurry.
Maar ik neem aan dat u me op mijn woord gaat geloven en indien dat niet zo is, tja, dan heeft u een beetje pech vrees ik :)

De nummers waren:
nummer 1
Nummer 12
Nummer 9

en als ik mij niet vergis is dat Ienemiene, Leentje en Hanneke. Een dikke proficiat!
en al eens sjans Leentje dat je er bij bent want ik heb net alles nog es nagelezen en jij bent blijkbaar de enige geweest voor het roze paartje :) wat een geluk een mens al es kan hebben eh :)
Lieve dames, mailen jullie mij eens je adres door? Ik ben nog de tasjes om ze in te stoppen aan het maken, en donderdag vertrekken we een enkele dagen naar zee, maar ik beloof alles zo snel mogelijk op de post te doen! Mijn mail staat bij mijn profiel ergens.

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiden en liezewiezewoes bedankt voor het organiseren van de give away!
    Liefs MaManon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Joepie! Ik kijk er naar uit, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, ik zoek net bij je profiel en omdat ik outlook niet gebruik kan ik je mail niet lezen. Kan je die toch even posten? Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi, dat is annelies.de.smedt@hotmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dikke proficiat aan de winnaars, & in t bijzonder Hanneke, t s wel uw "lucky week" zo te zien ;-) t s jullie graag gegund!!! vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @mimi: Ja! Kei tof he!! Ik heb eigenlijk nooit zoveel geluk in lotingen, maar deze week dus wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, jouw blog gevonden en met plezier gelezen ... fijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve lieve dames, maandag wordt de hele boel normaal verzonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Ik heb vandaag de oorbellen gekregen in een prachtig zakje!!! Bedankt!!¡¡

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De mijne zijn ook aangekomen! En ze zijn prachtig!
    dat was fijn thuiskomen na een behoorlijk drukke dag... nog eens bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen