maandag 19 december 2011

een glimlach dubbel en dik waard

U kent dat wel, van die kakdagen. Alles werkt wa tegen en niets loopt zoals het het best zou lopen. Hier is er dus zo een dag. Na een dag van zuren en zagen, vooral tegen mezelf dan omdat er niemand in de buurt is om tegen te zagen, thuis komen, dan ook nog eens in een berg(je) sneeuw stappen en natte voeten hebben daarbovenop en de hele dag is definitief naar de k*****n. Thuis dan ook nog een berg afwas zien staan omdat er op het briefje niet stond dat de vuile vaat ook in de machine mocht gezet worden nadat de propere er uit was gehaald helpt ook niet mee aan het humeur, maar dit geheel terzijde.

Ik ging de brievenbus leegmaken, en tot mijn grote vreugde zag ik een pakje! jui! mijn secret santa was aangekomen!
Ik was zo enthousiast dat alles al open was nog voor ik er een foto kon van nemen! Maar de inhoud heeft echt een welgemeende glimlach op mijn gezicht getoverd :)


Dit is het geheel. Er waren 2 mooie stofjes, super post-itjes, een leuk kaartje en een notitieboekje!

Mooie bloemen en vrolijke dames aan de venster! Ik bedenk al helemaal waar ik dat allemaal voor kan gebruiken :)

de post-its hebben de vorm van een meisje en van haar kleertjes die je kan aandoen :) lijkt enorm op de poppetjes op de patroontjes van Oliver +S. echt leuk!


Het notitieboekje, met een woordje uitleg bij :) Het is een boekje om leuke dingen in te noteren, inspiratie, mooie kaartjes, foto's, ... achteraan zit er een enveloppe met mooie stickertjes om er bij te kleven! echt een super ideetje!

In het gedeelte van de foto's zat er al een fotootje gekleefd, van een geweldig knappe man :) Den Dave van de Foo Fighters blinkt al in mijn boekje :) Ik had precies een heeeeeel duidelijk moodboard gemaakt :)

Van wie kwam dit moois? Van deze lieve dame, wiens blog ik nu ook zeker ga volgen!
Lieve Katleen, heel erg bedankt om mijn dag een beetje beter te maken!




7 opmerkingen:

  1. Oh, zo tof dat zij je Secret Santa was :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai, chance dat gij hebt :-). Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat ik je dag toch nog een beetje goed heb kunnen maken.
    Heb hier een leuke blog ontdekt, die ik ondertussen stiekem aan het volgen was ;-). Zeker laten zien wat je gaat maken van de stoffen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik ben toch een beetje een gelukzak eh :) Prutsen, echt een super cadeautje! Je bent mijn held van de dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, héél mooi! Mijn secret santa is ook op de bus en ondertussen wacht ik vol spanning af op mijn kadootje... Wordt vervolgd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw!! Zo leuk! Een secret santa die er wat van kan. En den Dave van de Foo Fighters geweldig gewoon. Laat die afwas nog maar een dagske staan en geniet van het zaalige pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat fijn dat op zo een k**te dag je dan toch een glimlach kan krijgen alsof het gewoon zo bedoeld was :oD
    ziet er heel leuk uit ... die post-its zijn cute :oD

    BeantwoordenVerwijderen