zondag 4 december 2011

feestspullerij

Eind oktober werd de wereld en kindeke rijker te 'Esske'. Dat vraag uiteraard om een cadeauke. Kleine Leon en zijn mama hebben eventjes moeten wachten want ik deed van drukdrukdruk en geentijd!

Het was de bedoeling dat ik dit cadeautje ging afgeven in het ziekenhuis of thuis als we heel in het begin eens op bezoek gingen. Ik ben wel goed in het maken van dingen tegens tijdsdruk. Maar daar stak De Vent een stokje voor! Die had geregeld dat we in het weekend, op zondagavond, naar het ziekenhuis op bezoek konden gaan, zonder dat ik dat wist... Ik kan nu zeggen dat ik weet hoe het voelt als marginaal op babybezoek te gaan...
Ik stond daar in mijn (gebruikte!!!!) sportkleren (lees: spannende loopbroek, lelijk groen t-shirt, winnie-the-pooh-kousen, loopschoenen en sportjasje met bezweet haar! oh gruwel!) gezien ik die dag had meegelopen met de Omega Pharma run voor het goede doel. Ik had geen cadeautje gezien ik de nieuwe mama in spe al had laten weten dat we in de komende week pas op bezoek gingen gaan en het dus zondag was. En oh ja, De Vent had geprofiteerd van het feit dat ik al op de middag naar de loopwedstrijd was vertrokken en hij dus geen controle had wanneer en hoe hij ging thuiskomen van het mountainbiken... Inderdaad, naast mijn marginaal persoon hing dan nog een beetje zatte Vent. Gelukkig was mijn dochter braaf en goedgekleed :) En al een sjans dat de nieuwbakken papa en mama ons en ook De Vent al een tijdje kennen en ons dat bezoek hopelijk niet kwalijk nemen :)

Genoeg over de historie van waarom ik nog geen cadeautje had, back to het cadeautje zelf!
Het werd een vlaggenslinger met aapjes aan de ene kant (die ik schandelijk ben vergeten te fotograferen!) en robotjes aan de andere kant. In het rood de naam erop. Ik heb ook op 1 vlagje een stuk velcro gekleefd en heb uit vilt alle cijfers geknipt en daar ook velcro op gestikt. Zo kan de slinger bij de verjaardag hergebruikt worden! multifunctioneel jong zo een slinger! en oef, nog net op tijd afgewerkt voor de babyborrel!





de cijferkes in vilt.


Voor de rest eventjes een beetje slechter nieuws: de proefstukken van de sleutelhanger voor Music For Life zijn niet echt mooi en goed te noemen... ik vrees dat ik voor iets anders echt geen tijd ga hebben, dus heb ik een ander ideetje! ik ga alle glazen huizen bezoeken en mijn kleingeld van die dag gaan doneren, ik ga zeker een muts kopen en ik ga terug een plaatje aanvragen. het is dan geen grootschalige actie, het is wel een welgemeende bijdrage!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten