dinsdag 20 december 2011

gezellige avond-winter-warmte

Denk: Warme chocomelk van een chocoladen sinterklaasmanneke, met wa extra rietsuiker, een goeie scheut Baileys, en enkele grote stukken speculaas, in een heeeeeeeeel mooie porseleinen beker, music for life op de achtergrond en de studieboeken op kant (ja ik heb vrijdag een examen voor mijn werk. Tof einde van het jaar ze :s).

 

Dit is het moment om jaloers te zijn, dat mag :)

heb ik al gezegd dat de kerstboom zijn mooie lichtjes brandden en dat de stoof een heerlijke warmte verspreidde? zo een warmte die je enkel kan krijgen van een houtvuur? Wel, dat was het geval :)

4 opmerkingen:

  1. Amai! Dit is gewoon het toppunt van gezelligheid!!! Zaaaalig...
    Enne mijne duim zal vrijdag in de lucht zijn voor uw examen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zeg! Succes met je examen hé vrijdag! Maar van zo'n gezelligheid word je instant kalm en dan gaat dat nog zo goed gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo daar, eventjes laten weten dat je Secret Santa geschenkje goed is aangekomen, ik vond alleen de tijd nog niet om er iets over te bloggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. graag gedaan! ik hoop dat je er wa blij mee bent :)

    BeantwoordenVerwijderen