donderdag 29 december 2011

verwerk eens een secret santa

Bij mijn secret santa kreeg ik 2 stukjes stof. Een deeltje van 1 van die 2 heb ik al gebruikt voor een nieuw projectje.
Maandag zijn we Brugge eens gaan bezoeken, en ik had het plannetje om aan Brugse De Banier te geraken opgeslagen :) In diezelfde secret santa zat namelijk en super leuk boekje, gemaakt met eyelets en zo van die map-ringen, en dat vind je dus in De Banier. Ik wou op dat idee een receptenboekje maken.

Ik had een goeie week geleden namelijk een opstoot van opruimwoede en heb een paar kasten helemaal leeggehaald en gesorteerd: te houden, Bucht & Brol voor de kringwinkel, gewone bucht om weg te gooien.
In 1 van die kasten liggen mijn kookboeken en een hoopje losse blaadjes met recepten op. Tijd om dus een boekje te maken om die losse papiertjes in op te bergen!



Er kwam ook wel een halve tube textiellijm bij kijken, ma ik ben content da alles mooi weggeborgen zit :)
Het etiket op de voorkant is gewoon katoen afgewerkt met de overlock en dan in fluoroze flockfolie 'recepten' erop gestreken. Maar het fluoroze komt niet zo goed uit door de flits van de kodak.

Intussen in de planning: er is van de benedenverdieping al veel verhuisd naar de kringwinkel, de resterende cadeaus zijn gekocht, enkel nog in te pakken. En nu ga ik nog eens een stofke uitkiezen om iets in te maken :)

5 opmerkingen:

  1. Zeer herkenbaar, die losse recepten die overal rondslingeren! Mooi boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier een dikke ringmap vol met losse receptjes. En daarnaast ook hier en daar een rondslingerend exemplaar. Moet ik ook eens dringend uitmesten...
    Het boekje is mooi geworden, en dat stofje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zeg! Zou ik beter ook eens doen - hier ook veel papieren recepten..

    BeantwoordenVerwijderen