vrijdag 13 januari 2012

Het Goede Doel

en dan bedoel ik voor 1 keer niet alleen die geweldige-super-de-luxe-après-ski-hit genaamd 'België', u gebracht door, jawel,  Het Goede Doel (een hit die ik op de après-ski van ons nakende skireis gegarandeerd ga meebrullen, weliswaar lichtjes onder de invloed van iets teveel Williamsbirnen, vodkafeigen en flying hirschen. Hierbij excuseer ik mij reeds op voorhand bij mijn reisgenoten!)

Waar ik nu even aan denk is Van Katoen, en de hulpkreet die eventjes geleden kwam. Ik had nog wat restjes in mijn kast liggen en deze tas kwam dan ter wereld tijdens de laatste Sewing is Fun.
De tas is echt poepsimpel, ma echt eh! Had ik niet in de weer geweest met een hoop chips en kaasjes, vergezeld van een kriekske of 2, en had ik niet zoveel zitten babbelen, had ik op een avond zeker 5 van die exemplaren kunnen maken. Maar een mens moet nu eenmaal prioriteiten stellen, nietwaar?


Ik had die stof ooit eens, toen ik zelfs nog niet naaide en nog geen naaimachine van dichtbij had gezien, gekocht in de Ikea. vermoedelijk 3 jaar geleden. Wat mij in hemelsnaam toen dreef om het te kopen, geen idee. Vermoedelijk had ik een sterk voorgevoel dat ik die ooit nog wel eens zou gebruiken als ik ooit eens naaien en stikken als hobby zou nemen. En u ziet, blijkbaar doet men alles voor een reden.

5 opmerkingen:

  1. schoon stofke & dikke pluim voor je bijdragen aan het goede doel! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, zo in 't rood! Ze staan hier ook nog op 't programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis met dat stofje. 't Is een mooie tas. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen