zondag 15 januari 2012

Ik kon het niet laten...

Bijna 2 weken niets creatiefs doen omdat ik eigenlijk zou moeten leren.
En nadat ik gisteren al een hele dag met mijn luie kont in een welness heb gezeten (van al dat leren moet je echt heel neig ontspannen! Een dagje Adelante is een aanrader!), vond ik dat ik vandaag toch ook wel iets mocht doen om mijn verwend-weekend volledig te maken. Ik wou het mij niet riskeren om aan een naaiproject te beginnen want meestal weet ik wel aan wat en wanneer ik begin, maar niet wanneer ik eindig...

Dus werkte ik 2 t-shirtjes af die ik mijn nichtje haar stoere jongenstweeling had beloofd. Ok, ik had het vele kleine peuterige knipwerk wa onderschat want ik zat toch al rap 2 uur te tekenen en knippen, maar ik ben toch blij met het resultaat!
Ze worden deze week 7 jaar en ja alles moet nu stoer en cool zijn. En wat is er nu stoerder dan een tyrannosaurus rex? of in hun geval, een tynandosaurus en een tyrobosaurus?




11 opmerkingen:

  1. Wat leuk gevonden! Daar zijn ze vast blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw leuk!! En wat een geduldwerkje. Maar het resultaat is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staat hier naast mij een kleine meid die graag zo één wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel tof idee!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn goedgekeurd door de jongens :) Handig oo kal ze die aanhebben, wij in de familie zien heel duidelijk het verschil maar sommigen niet en da is nu ook opgelost :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiermee zou ik zeker ook scoren bij de zoon ! Duizend procent zeker !

    BeantwoordenVerwijderen