dinsdag 17 januari 2012

ne nieuwe frak

Ja, ik heb de blog in een nieuw jasje gestoken (ook wel bekend als 'ne frak' bij ons. Voor wie het toch nie doorheeft, ne frak is een jas. Nie mee inzitten als je dat niet zou doorgehad hebben. Frak is nu eenmaal een bizar woord :) )
Ik ging daar eigenlijk mee wachten tot de blog en jaartje oud was, maar ja ik ben nu eenmaal van het ongeduldige type. Eigenlijk is alles begonnen toen ik per ongeluk die zonnebloemfoto van in het begin had gewist. Ik vond die niet meer terug, de andere zonnebloemfoto's die ik mooi vond waren dan te klein of te groot,... Dan had ik maar beslist om enkel mijn naam te gebruiken, maar ik miste toch wel een fotooke achter mijn naam
 Dus toen ik in mijn zoektocht naar een schoon fotooke voor achter mijne naam te zetten op deze met de strepenweg kwam, was ik een beetje verliefd. Ik had van mijzelf eerder heel felle kleuren verwacht om verliefd op te worden maar het zijn dus iets natuurlijkere kleuren geworden.
Ik wou die nieuwe foto al direct gebruiken, maar ja dan paste mijn achtergrond nie meer bij de rest, en ook de in bruik genomen kleuren waren da nie,... En voor je het weet zit ja al meer dan 2 uur te prutsen aan de layout en heb je ineens plets-boem-pats een nieuw uitzicht!

12 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit, vernieuwend alhoewel het lijkt op ne rol eco-papier is het heel tof ;-) hier kenne we er ook alles van, van blogger, vind k soms een bitje tijdrovend maar ja: de lay-out wil ook wel wat ;-) "frak" gebruiken we hier in de Kempen trouwens ook, dus k verstond u gelijk! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Enkel nog de titel centreren en het is AF ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Griet ik wou da doen maar het lukt nie, als ik de breedte van de blog aanpas zodat het rechts evenveel wit heeft als links dan is mijn middenkolom te klein en komen e geplaatste foto's voor mijn rechterkolom. en ik zie niet hoe je eventeel links breder kan maken :) Als je me kan helpen is alle hulp welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is mooi! Ik denk dat je de breedte van je titel (van het fotobestand dus) ergens in een fotoprogramma moet aanpassen naar dezelfde breedte van je witte ruimte, en dan opnieuw uploaden. Zo ben ik het toch aan het foefelen - jaja, ik ben mijn blog ook een nieuwe frak aan 't aanmeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah ma ik heb geen fotoprogramma en momenteel ook nie de intentie mij daar aan te wagen, dus ja zal ik het zo moeten verslijten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk! en je bent al bezig met het titelprobleem (want bij mij staat de ES onder de liezewiezewo :o))
    wel leuk hé zo ne nieuwe frak... 'k ga dat binnenkort ook nog eens doen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga mij de rest aansluiten. "Ne vree schuune frak zenne" :-)

    BeantwoordenVerwijderen