dinsdag 3 januari 2012

uw mening gevraagd

naar aanleiding van mijn post deze middag ben ik daarjuist eens mijn stoffenkast ingedoken omdat ik ineens besefte dat ik van bij de Bomma eens een hele zak vanalle naaispullen, die den groten oorlog waarschijnlijk nog getrotseerd hebben, heb meegekregen. Daarin een hele hoop ritsen, die jammer genoeg zooooo roest waren dat ik ze zelfs nie open kreeg, een hoop kanten linten die es dringend bleekmiddel en een wasmachine vandoen hebben, en ook wel een stapel stoffen. Het ene al beter of schoner dan het andere maar er zitten bruikbare spullen bij.
Dus ik heb een stof opgediept die zou kunnen dienst doen als tricot voor de jurk die ik in gedachten heb voor mijn meisje, maar ik heb en kleine bedenking. Ik vind het een mooie stof, maar ik ben der nie uit of ze wel mooi zou zijn om een jurkje voor een 3 jarig kind uit te maken.

De grootste bloemen zijn om en bij de 5 cm denk ik.

Ik heb dus even jullie mening vandoen: wat denken jullie?

11 opmerkingen:

  1. Lijkt me wel leuk met een bijpassende gele kousenbroek en t-shirt met lange mouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het wel kunnen maar ik zou zeggen ... hang het eens over de schouder van je kleine meid en kijk zo eens ... als ik twijfel doe ik dat ook met Payal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk eerst eens of de kleur haar wel staat. Indien ja, zeker doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh nee, dat zou ik zeker niet doen - schenk het maar weg aan iemand met een ouder kindje (ik heb een 5-jarige btw ;-) :-D

    Nee, efkes serieus: ik vind het zeker kunnen. Maar dat stofje is zo machtig schoon dat ik eerst eens zou kijken of je niet iets voor jezelf eruit kan maken, want jij gaat dat wellicht langer dragen dan je snel groeiende peuter en das dan zo jammer van dat mooie stofje... Maar op zich denk ik zeker dat het kan in die stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook meer een volwassener printje dan voor een kleutertje ...maar wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet zeker kunnen, maar ik zou toch ook serieus overwegen om daar gewoon iets voor uzelf van te maken! (volgens mij is dit ook geweldig schoon met blauwe botten onder ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi stofje vind ik!!
    Ik zou toch denken van ja!!
    succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jullie hebben mij nu doen twijfelen of ik er niet een rok voor mijzelf zou uit maken eh :)
    Ik heb wel nog een stuk rekstof liggen die mooi bij mila zou zijn, maar het is veeeeel te dun, zelfs met een katoen voering zou het nog een dunne stof zijn. Zou ik dat met fleece kunnen voeren? goh, ik ga da gewoon proberen denk ik en dan hou ik deze stof lekker voor mijzelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi kijk maar eens hier het kan prima!
    http://madeby-manon.blogspot.com/2011/10/hema-jurkje-onder-het-kopieerapparaat.html
    maar een mooie rok voor jezelf kan natuurlijk ook. groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is gewoon een super stofke. Enne als ik u was zou ik niet langer meer twijfelen en gewoon iets leuk voor u zelf maken. Veel langer genot van het stofke, want kleine meisjes groeien véél te snel. Misschien is er nog stof over, om toch ook nog een schattig rokske voor uw dochtertje te maken. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou toch ook voor de rok voor mezelf gaan...

    BeantwoordenVerwijderen