vrijdag 17 februari 2012

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH

was wat ik dacht als ik deze middag om 12u56 mijn kont in de trein plofte om naar huis te tuffen.
Mijn examen is gedaan! Nu nog hopen dat ik genoeg kennis had om daar een 60% uit te slepen zodat ik die cursussen niet meer moet bekijken!

Gisteren was ik ze zo beu dat ik ze ofwel ritueel ging verbranden ins ons stoof nadat ik ze met een verrassingsaanval had overmeesterd. Verzuipen in de vaatwas was ook een optie. Maar uiteindelijk heb ik ze nog maar even gehouden, u weet nooit dat ik moet herkansen!

Maar momenteel ben ik dus zalig onwetend, mag ik de cursussen aan kant schuiven tot ik mijn uitslag krijg!

Verwacht u dus maar aan een hele lading nieuwe naaispullerij! waaronder kussenslopen (heb de huidige een beetje roos laten zien in de wasmachine), een verjaardagsjurk, -kroon en -slinger voor Mila tegen volgende week!, en dan de rest van mijn ellenlange lijst to do's!

I'm back in business!

9 opmerkingen:

  1. ik hoop met je mee op een heerlijk vreugdevuur van cursussen binnenkort :oD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja hoop ma mee! dat vreugdevuur gaat deugd doen ze :)

      Verwijderen
  2. GENIET ervan!
    En dan zal die 60% deugd doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij duimen mee!!Maar spannend wat je allemaal gaat naaien wij komen terug piepen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat je ervan af bent! Ben benieuwd en.. fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Thumbs up! Hopelijk krijg je al snel nieuws dat je die 60% ruimschoots gehaald hebt.

      Verwijderen