zaterdag 25 februari 2012

alle vrolijkheid op een rij

Gisteren kreeg ik uit het verre en zonder twijfel zonnige Texas dit pakje. Eigenlijk waren het 3 pakjes want van sommige stoffen heb ik zeker 3 meter besteld. Twas reclam eh :)




En vandaag is het eerste verjaardagsfeest voor Mila. De spaghettisaus staat op, de slingers hangen omhoog, de tafel is gezet en de taart is gehaald. Mila zelf beseft voor de 1e keer echt dat ze jarig is. En ze zit dan al van 9 u helemaal klaar om feestelijk de gasten te ontvangen, om 14u30 :)







10 opmerkingen:

  1. Gho, waarom ontdek ik nooit zo geen winkels tijdens de solden! 't Zijn PRACHTIGE stofjes! Héél jaloers ja, en 't mag gezegd worden!

    Die taart ziet er ook wel lekker uit. Dat wordt vast een leuk feestje! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een schoon stofkes...
    Die taart is toch veel te schoon om op te eten.
    En een hiep, hiep hoeraatje voor Mila. Nu is het echt niet meer lang voor dat het 14u30 is ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooie stofjes!!!
    waar heb je deze besteld als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij the fat quarter. meestal op een weekje geleverd! echt de moeite :)

      Verwijderen
  4. Wauw dat gekleurde bloemetjes stofje is helemaal geweldig!! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Heb je er al een idee voor?

    En die taart.... SUPER!! Zonde om op te eten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk da ik er een hersftjurkje van ga maken, dus het zal nog even in de kast blijven liggen :) Ik vind het zo een mooie herfstkleurtjes :)

      Verwijderen
  5. Hiep hiep hoera voor Mila! Zo in haar kleedje en met haar kroon is het al echt geen kleintje meer hé :-) Ze ziet er geweldig uit, net als die prachtige taart en feesttafel. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het feestje zal onder tussen al afgelopen zijn ! hopelijk heeft ze er van genoten een gelukkige verjaardag voor haar ! het was vast ook wel wat vermoeiend voor jouw zo een feestje van je kleine spruit ! Ik kan er van mee spreken vermits poppenkast speel op kinderfeestjes :D
    En je taart ziet er super leuk uit !
    Je stofjes stuk voor stuk prachtig kan ni wachten om te zien wat je er mee maakt !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Birthday voor Mila ! Ziet er er een héle lekkere taart uit én veel plezier met je mooie nieuwe stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen