maandag 13 februari 2012

baby- en zusjesspul

Ik had het al eens een keertje of 2 vermeld, maar ik had dus een vriendin die op bevallen stond. U kan het al raden, ze is bevallen van een kakelvers kindeke met de schone naam Fennababy (alle ja tis eigenlijk Fenna en ik heb er de baby achtergezet omdat ze zo klein en schattig is. U dacht toch niet dat er iemand zo zot is zijn kind met het achtervoegsel -baby op te zadelen?)  en mijn cadeaukes mochten dus mee verhuizen naar het ziekenhuis.



Deze is voor het versch kindeke


Deze is voor grote zus




en deze kunnen ze misschien beiden nog gebruiken :)


De eerste jurk is de seashore sundress. ik ben persoonlijk geweldig zot van dat patroontje. Heb er ook de bloomer bijgemaakt, voor de eerste keer. Ma gezien de jurk een maatje 6-12 maand is vond ik zo een broekje wel leuk.
Grote zus Ilona krijgt een Van Katoen jurk. Het patroon vind ik voor kleinere kinderen mooi, maar het groter model ga ik denk ik na de laatste catastrofe laten voor wat het is :) of het zou moeten zijn dat ik toch nog es in een vlaag van zinsverbijstering eraan begin :)

Ah ja, ik ben dus terug van skivakantie, die echt enorm heel erg fijn en leuk was! Wat wil zeggen dat ik momenteel met afkickverschijnsels zit (van wat mag u zelf invullen :)) en dat ik dus nu een laatste keer alles moet geven in het studeren! want vrijdag heb ik mijn examen, dus duimen dat ik er door ben! 

En dan, volgende week, heb ik een drukke agenda! op het programma: een verjaardagsjurk voor Mila, een bijpassende kroon en een slinger!

7 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig!!Dat kleedje Van Katoen wil ik ook nog eens maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel zoetjes.
    Ik ben ook fan van dat sea dinges patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en zomers, en ook leuk dat grote zus niet vergeten werd, die zal ook in haar nopjes zijn met zo'n mooie jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan. En dat Seashore patroontje ga ik opzoeken. Ziet er kei leuk uit voor deze lente/zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, ik was er mee weg met Fennababy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen