vrijdag 3 februari 2012

SOS jullie mening gevraagd, nogal dringend :)

jaja, ik doe even beroep op jullie mening! Zondag is het verjaardagsfeestje voor Jitse en Jenne. Broer en zus verjaren met maar 5 daagjes verschil, lekker handig, 1 groot feest dus!
Nu was de wens voor cadeautjes verkleedpakjes. Jenne wou een stoere brandweerman zijn, door tijdsgebrek ben ik dat pakje gaan kopen, want het project dat ik al vorige week ben opgestart voor zijn zus is wat uit de hand gelopen...
Zij wou een trouwjurkje om haar te verkleden... en ja ik heb dus een mini trouwjurkje gemaakt! en dat tussen al mijn andere jurken-en-hemdenstress!
Menslief is me da een werk geworden! ik heb een gewoon bovenstuk van een gewone jurk genomen, daar een krulmotief op getekend en dat dan volledig met de hand (!!!!!) geborduurd met zilverdraad, met hier en daar een detail in pailettekes.
Dan heb ik daaronder een onderrokje gemaakt en op z'n eloleo's een rok in tule aangestikt.

Dit is het resultaat, vakkundig getoond aan de arm van De Vent (een man heeft toch graag dat je zijn hulp wat in de belangstelling zet eh :))





op de achterkant komt net onder de rits nog een strik of een bloem, en ik heb nu ook gezien dat ik de tule nog wat effen moet knippen want de ene kant komt langer uit dan de andere kant :)

Maar los daarvan, vinden jullie dit wa te doen als cadeau? ik ga ook nog een sluier maken, ma da zal voor morgen zijn :)

19 opmerkingen:

  1. Amai! Wat een werk zeg die geborduurde bloemen! Tzal wel zijn dat da te doen is als cadeau! Een klein meisje kan haar nie meer wensen dan glitter en tule zeker :-) Moest mijn dochter nog wakker zijn, ik liet ze het eens keuren. Maar omdak ze nu nie ga wakker maken speciaal daarvoor zal ik ze morgenochtend eens haar mening vragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, super, ben benieuwd naar de mening van de kinders, uiteindelijk gaat er zo een kinderke da moeten dragen eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik aan mijn twee nichtjes denk (ook bijna jarig trouwens), denk ik dat dit een schot in de roos is! Ferm gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaauuuw. Ik ken hier ook 3 mondjes die zouden openvallen. Het enige probleem is dat zij dit ook van mij verwachten als ik dit toon... enne dat is (nog) niet aan mij besteed hoor. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zou ik zeker niet aan twijfelen! Ik was de laatste dagen met iets gelijkaardigs bezig, maar dan int groen, en zonder borduurwerk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor ,denk dat ze er zeker en vast heel blij mee zal zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, dat ge daar aan durft twijfelen. Dit is gewoon super!! De gelukkige gaat u gewoon om de hals vliegen. Die gaat niet weten wat ze ziet. Echt fantastisch. Gij zijt ne krak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zwaar fan van het borduursel!
    Een sleepje doet het altijd goed en een diadeem ook. Jij gaat scoren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Of dit kan als kado? Hoe je daaraan kunt twijfelen! Tuurlijk wel! En zoveel werk, met de hand geborduurd... gij zotteke. Ze zal er blij mee zijn, wees daar maar zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtig cadeau! Er gaat een klein meisje heel blij zijn dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat wordt een PRACHTIG en héél tevreden bruidje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ok dan, ben blij dat het is goedgekeurd :) merciekes dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij deze is het ook goedgekeurd door de dochter van 5 jaar! Ik citeer' Oh, wauw. Mooi hé!'

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha ienemiene, merci voor de mening van uw kleine meid! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schoon! En ons Mila kan het later nog dragen als bruidsmeisje op jullie trouw :-)

    BeantwoordenVerwijderen