donderdag 22 maart 2012

sssssssssst

Het is stil ten huize Liezewiezewoes.
Hoe dat komt? Mijn naaivriendjes staan al meer dan een week stil te wezen.
Hoe dat komt? Awel, omdat ik er ben in geslaagd om mijn agenda overvol te boeken. Deze week stonden/staan op het programma: Sewing is Fun, cinema-avondje met de ladies, voorbereiding voor het BK carcasonne ( geen commentaar :)), voorbereidingen voor een vrijgezellenweekend, een jarige tante en dan het BK carcasonne zelf (ik zei dus al geen commentaar :)). Tussendoor probeer ik ook nog wat sportief te wezen en ga ik gaan lopen. En oh ja, ik werk ook nog voltijds!
En intussen liggen er patroondeeltjes geknipt en al geoverlocked te wachten... Ik kom er aan! weliswaar maar zondag ofzo, als het iets midner druk wordt...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen