zaterdag 3 maart 2012

verjaardagstaart deel 2

Straks begint hier feest nummero 2 voor ons meisje haar verjaardag. Ietsiepietsie meer volk dan vorige week, we gaan met ongeveer 28 man zijn. Ok eerlijkheidshalve moet ik daar bij zeggen dat er ook 5 kleine kinders bijzijn tussen de 7 en 3 jaar. 
Sfeerbeelden kan ik u nog niet geven, maar wel al een preview op de taart voor de jarige. Na de supermooie en keiiiiiiilekkere kitty taart van vorige week is het deze week een Minnie Mousetaart geworden. Ze ziet er supermooi uit, al zeg ik het zelf :)



Dit pareltje is gevuld met een laag aardbei-marshmallow Zwitserse botercrème en een laag aardbeiconfituur en verse aardbeikes.

De taarten zijn echt een aanrader! Ze komen van bij deze dame en ze maakt al haar taarten met veel liefde en passie. Ik ben der echt vre content van en heb haar aangesteld als taartenmaakster bij elke taartgelegenheid die ik nog ga hebben :)
Ter info, qua prijs is ze net als de taarten echt top! Ik betaalde voor deze 2 taarten samen maar iets meer dan at ik vorig jaar voor 1 taart bij een bakker moest betalen. En dat zijn verjaardagstaarten met een kilo slagroom op waar ik persoonlijk geen fan van ben :)

Zo, en dan ga ik nu even verder met het bijeenzoeken van genoeg glazen voor mijn aanstaande bezoek

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier met je gasten straks ^^
    En voor je spruit nog een dikke gelukkige verjaardag !
    taarten zien er super uit ! wat leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh, die taart is prachtig! Bijna zonde om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen