donderdag 19 april 2012

Fieuw!

is wat ik dacht toen ik deze middag mijn blogje openklikte en het getal 100 zag staan. Dat is sinds vandaag het aantal volgertjes, het aantal mensen die toch een beetje interesse tonen in mijn zorgvuldige chaotisch georganiseerd leven, de naaisels en misbaksels die daaruit voortvloeien, de dolle fratsen van De Vent en de kuren van mijn Milababy. Een klein hoeraatje misschien?

En ja, laat mij nu toevallig ook eens bijna een jaar bezig zijn zeg met mijn blogje! Hoewel dat jaar voor interpretatie vastbaar is: ik ben namelijk eens een deel blog kwijtgeraakt, geen idee waar dat nu naartoe is ma soit! ben dus eens moeten herbeginnen :)
Ik vond het alvast een fijn jaar, waarin ik veel lieve mensen leerde kennen, waar een heel nieuwe wereld voor me openging en waar ik me met veel plezier en enthousiasme in smeet (smijtte? hoe vervoeg je in hemelsnaam smijten? Is smijten eigenlijk een bestaand woord?)

Ja ik hoor het u al denken, dat vraagt om een feestje, om een viering van een bepaalde soort! En ik ben het met u eens! Het is dus nog es tijd voor een Give Away! jui! En die Give Away is... een verrassing! Ah ja want u weet toch ook nie op voorhand wat er in een cadeautje gaat zitten?

Wat te doen? u reageert op dit berichtje, off course, u laat me weten hoe geweldig graag u wilt winnen en vertelt me nog meer:
1) een kleur die je echt afschuwelijk vindt (zodat ik toevallig die kleur niet kies :))
2) of er een creatieve bezige bij in u schuilt en wat die bij dan zoal doet
3) of je een echt meisje meisje bent, of eerder een stoere chick (of stoere vent, kan ook eh!)

Volger zijn is mooi meegenomen ma moet niet! Ik zou zeggen, reclame maken is ook altijd een plus maar ik moet aanvaarden dat ik van het luie type ben en ik niet ga controleren wie er al dan niet reclame heeft gemaakt. Dus om het eenvoudig te zeggen en de vorige uitleg compleet overbodig te maken: iedereen heeft gelijke kansen als die reageert :)

Ik sluit deze give away af op 25 april! Schreeuw het van de daken! licht uw omgeving en naasten in! Dit zou iets leuk kunnen worden :)

51 opmerkingen:

  1. Whoehoe! Ik kan eens als eerste reageren! Ok, antwoorden op de vragen:
    - Oranje past echt niet bij mij
    - Ik ben supercreatief: breien, naaien, knutselen... (2misses.blogspot.be)
    - Ik voel mij toch een echt meisje ipv een stoere chick (hakjes, nagels lakken, rokjes, schmink,...)
    Ik volg jouw al op plaats 98 denk ik (gisteren toch :-) )
    En hopelijk komen we elkaar in september eens tegen in Herzele want dan kom ik naaien! Kwestie van gezelschap!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 1-jarig bloggen!!
    Oh en ik doe echt graag mee met je give-away en wil supergraag winnen( stel u mij nu voor voor u op mijn knieen met labrador oogskes naar u op kijkend). Verder heb ik een hekel aan babyroos, roos. Fuchsia daarentegen vind ik dan wel weer heel mooi...raar hee!! Ik ben een kwajongen meiske (hebt ge zo een kategorie ook??)
    Ja een bezige bij kan je me wel noemen, voor de moment naai ik en haak ik regelmatig. Af en toe vilt ik nog wel eens. Vroeger maakte ik al zelf intensief: kaarsen, leren babysloefkes, wilgen manden, gebreide kousen, vilten sjaals en mutsen en meer,... ik kan nog wel iets verzinnen als ik goed nadenk!!!
    En ik volg u al effkens.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n originele give-away! Je maakt me nieuwsgierig :)
    Ok, hier gaan we dan:
    Ik hou niet van saaie kleuren, zo beige-bruin bv. Grijs is ook niet mijn ding, of donkerblauw... Tmag gerust wat knallen!
    Het enige creatieve dat ik echt graag doe is naaien. Alle andere "geknutsel en gefrutsel" is niet echt aan mij besteed. Aan breien en haken zou ik mij wel eens willen wagen, maar verder dan een sjaal ben ik nog niet geraakt. Dat gaat ook zo traaaaag eh! (Bij mij toch)
    En ik denk dat ik toch een meisje-meisje ben. Rokjes, kleedjes, oorbellekens... ge weet wel :) Al kan ik soms ook best eens stoer zijn ze (met een klein hartje dan).
    Volger was ik al, dus ben ik er, denk ik :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw 100 volgers!! Hoe krijg je het voor elkaar!? en dan ook al bijna een jaar aan het bloggen. Leuk leuk leuk!
    Een give away is natuurlijk altijd leuk dus zal ook even reageren haha.
    1) tja daar heb ik geen idee van dus gewoon op je gevoel afgaan
    2) Ook hier heerlijk creatief en dan het liefst achter de naaimachine. Maar breien kan ik ook (maar duurd altijd langer voor resultaat)
    3) Of ik een stoere chick ben of een dame? mmmm beide hhhahaha het ligt maar net aan mijn bui ;) Maar nooit super tuttig.
    Ben benieuwd of je er wat mee kan, maar volgens mij ben jij wel crea genoeg om wat te verzinnen!

    Je blog is altijd erg leuk om te lezen dus ga zo door zou ik haast zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat :) ik doe graag mee!!

    1) ik hou niet van 'babykleuren'.
    2) ik ben creatief en zelf een tekenjuf, ik hou van naaien en stempels maken!
    3) ook beiden, al schmink ik mezelf nooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, verrassingsgive-away! Ik doe graag mee. Ik vind alle kleuren in de juiste omstandigheden en combinaties wel iets hebben, er is niet echt een kleur dat ik haat. Al zou ik kaki en bruin misschien minst favoriet kunnen noemen. Ik doe alles wat met naald en draad te maken heeft: naaien, kruissteek-borduren, breien, haken,... Wat meisje-meisje tegenover stoere chick betreft: ik denk dat ik ergens tussenin zit. Juweeltjes vergeet ik vaak, maar bij gelegenheid maak ik me dan wel weer volgens de regels van de kunst op. En ik draag graag rokjes, maar eerder met laarzen dan met schattige balerinaatjes. Volger ben ik nog niet officieel, ik lees nog stiekem mee, ik heb eerst nog wat werk op mijn eigen blog, eens die op poten staat, zal jouw blog bovenaan mijn lijst gevolgde blogs te vinden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ontdek je net, kreeg een tip ;)
    Leuke blog, zo even lekker verder speuren en struinen ;)

    En ja tuurlijk doe ik graag mee.

    1. omdat mijn kleurkeus altijd afhangt van mijn stemming en het gebruik van het desbeteeffende artikel ga ik geen kleuren noemen maar laat je lekker de vrije keus.

    2. ik naai elke avond, bijna elke avond, kleding voor mij en mijn 2 dochters.

    3. Een stoer meisje meisje ;)

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik wil, ik hou van kadotjes, en al helemaal als daar een surprise in zit!

    1. Ik hou niet van de meeste tinten groen, appeltjesgroen gaat nog, grasgroen ook, maar kakigroen of pastelgroen, Brr. Hetzelfde voor pastel en bruin en een overdaad aan roze. (Ben ik nu te kieskeurig?)

    2. Er schuilt wel een creatieve bij in mij. Ik fotografeer graag, ik leer naaien, breien, haken, ik zou willen leren koken, ik heb wel een boon voor mooi grafisch design, ik zou heel graag kunnen tekenen (maar dat gen is blijkbaar niet te vinden in de familie) ...

    3. Geen popke, maar ook geen stoere

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, proficiat met je 100 volgers, met je jaartje bloggen ... dubbel feest ! De vragen zijn wel iets moeilijker ... 1.zijn er kleuren die ik echt lelijk vind ... neen eigenlijk ... 2. ik naai, brei, haak, maak hoeden, sinds kort vind ik stempels gutsen ook fijn ... ik probeer wel vaker graag dingen uit, ja ... 3. hangt van mijn humeur en de situatie af, de ene keer meisje meisje, dan eens klassieker, dan wat stoerder ... als ik me maar in die outfit ok voel die dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaauw 100 volgers een dikke proficiat !
    En dat wij daar mee van mogen profiteren vind ik super !
    Ik doe dus graag mee vermits ik hou van verassingen !

    1) eumh ik hou van al de kleuren :D en in jouw naaisels heb ik altijd al super leuke kleuren gezien en leuke stofjes dus ik vertrouw op jouw kleurentalent ;)
    2) Creatief ja : naaien, foto's maken, juwelen, schilderen, tekenen,...
    3) ik ben stiekem toch wel een echt poppemieke !

    volger was ik al ;)
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie! 100 volgers! Proficiat! Dat geeft een hele dikke kriebel in uw onderbuik. Onlangs passeerde ik ook het magische 100 nummers, dus ik weet hoe het voelt.

    1. Ik hou eigenlijk van alle kleuren, ik kan geen kleur noemen die ik niet leuk vindt, nouja, bruin misschien minder. Als het maar vrolijk is!
    2. Deze bij, naait, bakt, plakt, ik nodig je uit op mijn blog, kan je zien wat ik leuk vindt! Wees welkom.
    3. Ik ben een stoer meisje-meisje ;-)

    Ik volg je TUURLIJK en ik link je > das toch gewoon tof?

    Heel veel succes en groetjes Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh ik doe ook graag mee, ik ben niet te vinden voor paars, ben wel heel creatief en kben niet héél héél meisjesachtig maar ben ook geen manwijf :D haha

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woehoew!
    Ik heb je net leren kennen (zelfs in het echt, tijdens de Van Katoen - workshop), en doe al meteen mee met het wedstrijdje.
    Mijn eerste deelname aan een give away EVER. Op hoop van zegen :)

    1. Ik hou niet van paars. Paars is voor schoonmoeders.
    2. Ik hang aan mijn naaimachien, en zit bij Majoretteketet (je kan dat straattheater noemen, en dat is toch creatief zijn met jezelf en de menselijke reacties).
    3. Doe mij maar stoer, maar altijd met een rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 1, ik heb een hekel aan donkerpaars. Meestal paars in het algemeen.
    2 Wat denk je van stempelen met jou?
    3 Meisje, meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 1. Er is echt niemand die paars tof vindt! Ik ook niet! Roze ook niet, wel huidskleurroze!
    2. Wat doe ik allemaal: voor het ogenblik veel stenen klaarzetten en betonmolens afdraaien, maar wat ik nog liever doe is naaien voor mezelf en nichtjes en neefjes, stempeltjes en juweeltjes maken.. prullen in 't algemeen!
    3. Toch eerder aan de stoere kant! Maar doe me geen broek aan eh!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 100!!!! Waauw dat is magisch gewoon!! Dikke, dikke proficiat.....

    1. Ik zie bijna alle kleuren graag, zelfs paars ;-).
    2.Goh wat doe ik allemaal, ik moet gewoon creatief kunnen bezig zijn. Dus naaien, haken, soms breien, juweeltjes maken, lino's (oftewel stempels), schetsen, cakejes - koekjes bakken, met fimo juweeltjes maken, prullen prutsen....
    3.Eerder meisje, meisje omdat ik zo van bloemetjes hou en zo graag pruts maar geen typisch meisje, meisje denk ik. Maar toch ook niet stoer ben nogal een bange ;-)

    En doe vooral verder want uw blogske is zo leuk... Hop naar de volgende 100, makkie!!!!

    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een klein hoeraatje is inderdaad wel op zijn plaats!
    En omdat jij al zoveel met ons gedeeld hebt zal ik antwoord geven op je drie vragen.

    Ik heb niet echt een kleur waar ik een hekel aan heb ... sommige kleurcombinaties doen me soms wel fronsen maar ik ben nogal gemakkelijk voor de rest :o)
    Uiteraard ben ik een bezige bij ... bezig met hoofdzakelijk naaien met de naaimachine, jurkjes voor mezelf en dochterlief, tasjes, handtassen, ... maar ik haak ook wel en ik brei.
    Verder ben ik een meisje meisje en mijn dochter ook gelukkig :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hieper de piep. Een give-away waarbij we zelf ook een opdracht hebben. Eens denken...
    Qua kleuren, ik zie het liefst heldere en felle kleuren. Ik hou niet van doffe kleuren of te pastellig.
    Ik naai heel graag en besteed er veel vrije tijd aan. (M'n blog moet dringend worden aangevuld!)
    Ook wel meisje meisje, maar stoer kan zeker ook.

    Blijf schrijven en posten!

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hiep hiep Hoera! ik hou van alle kleuren, ben te vinden voor elk soort creatief gedoe en ben zeker en vast eerder het stoere type, dat af en toe eens een echte girly-aanval krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thi, ik was hier gisteren de honderdste! =)
    Ik hou ook van de meeste kleuren, hoewel fluo's mij minder kunnen bekoren en ik het eerder voor warme tinten heb.
    Ik ben kleuterjuf en dus niet vies van wat creatief.
    En ik ben tussen girly en stoer maar mss eerder girly. Maar dan niet van het tuttige "oh help mijn nagel is gebroken" soort. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Om uw eerste vraag te beantwoorden, de verleden tijd van smijten is smeet. Ja dialecte woorden hebben ook zo hun vervoeging :)
    En de tweede vraag, die eigenlijk uit drie delen bestaat (ge maakt het ons niet makkelijk...):
    1. Kleuren die ik niet graag zie? Goh, rood en zwart denk ik, of grijs, van mij mag het best wel vrolijk zijn
    2. Creatief in ongeveer alle opzichten (behalve dan breien en haken, daar bak ik als linkshandige echt niks van, hoewel ik het heel graag zou kunnen). Jaja, ik hou van alle soorten "knutselen", maar naaien toch met stip op 1!
    3. Ik denk eerder meisje-meisje, zo in de zin van bloemetjes en zwierige kleedjes en zo. Stoer ook wel, maar dan eerder als het aankomt op bomenklimmen, jongenspraat en niet wenen als ge pijn hebt (ja, ik ben 16, dan doen jongens nog zulke dingen ;D )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. iiiikkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeee wil SUPER mega fantastisch graag winnen!!!! Bestaat dat een lelijke kleur??? Valt te zien hoe je kleuren combineert denk ik dan!!!
    Momenteel creatief bezig met de naaimachine en met de haakpen. En ik ben soms een meisje meisje en soms een stoere chik! Om niet moeilijk te doen e!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kleur: oranje en paars zijn niet echt mijn ding.
    Creatief: als er stof aan te pas komt, is het in orde.
    Stijl: fifty-fifty
    Winnen: graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wiehoe, zo leuk!
    1. Ik haat rood. Er zit wat ros in mijn haar en rood vloekt daar vreselijk bij. Net zoals fuchsia-roze.
    2. ik durf wel wat naaien en vind dat stiekem SUPER-plezant
    3. vrouw...oorbellen, op stap met fijn geschminkte ogen maar zonder nagellak en hoge hakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Driewerf hoera!
    Ik antwoord graag op uw vragen!

    ° Lichtblauw is een verschrikkelijk lelijk kleur. Samen met beige, wat volgens mij niet eens een kleur is maar soit: bah!

    ° Ik naai en haak en knip en plak. Dat eerste in de les op maandagavond, al een hele tijd. Dat tweede in de zetel naast mijn lief en dat derde als ik in een doe het zelf bui ben en de peuterdochter het heel schoon vraagt.

    ° Ik ben geen meisje-meisje, eerder van het stoere (doch niet mannelijke) type. Maar soms schuilt er een pink-loving-doll-playing-girly-girl in mij. En maar best ook, want ik ben zwanger van mijn tweede - u raadt het al - dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat! Ik doe ook graag mee, ik zal ook linken op ons blogje!
    1. Hoewel paars de lievelingskleur van Yane is, pas ik toch ook voor deze kleur. Net als bruin.
    2. Een beetje creatief met de naaimachine
    3. Girl power!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Joepie! Ik wil ook meedoen!
    -> ik hou niet zo van pastelkleuren
    -> ik hou van prutsen en knutselen en sinds kort waag ik mij ook aan het naaien
    -> ik denk niet dat ik echt meisjesachtig ben, maar stoer misschien ook niet echt, waarschijnlijk iets tussen de twee

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fefeliciteerd! Ik wil mijn kansje ook wagen en zet een link op mijn blogje.

    1. Pastel en fluo
    2. Ik haak en naai graag
    3. Wat voor persoon stel je je voor bij de naam Sam? Ik ben een stoere, ondeugende, nieuwsgierige, enthousiaste,... meid

    Doe zo voort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. aha, proficiat!!! Heel tof om zo veel volgers te hebben!! Ik heb juist ook die kaap bereikt en geef daarom ook iets weg, gaat bij ons dus ook maar loeren, hè :-)
    1) kaki groen en ook geen roze
    2) naaisels?
    3) jongedame

    ik volgde je al en ik ga een linkje op mijn blog zetten en hoop dat ik zo nog extra volk mee naar hier sleur...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat met je 100 volgers. Ik heb je blog gevonden via de flickrpool van Mme Zsazsa.
    Zelf volg ik sinds september avondles naaien en ben sindsdien serieus gebeten van de naaimicrobe. sinds kort heb ik ook men eigen blogje: http://mollietje.blotspot.com.

    Ik aprecieer alle kleuren en vormen, maar ik ben niet echt roze-aangelegd. Dus dit is ook meteen een antwoord op de volgende vraag: ik ben niet echt een poppemieke, maar ook niet superstoer. :)
    veel succes nog gewenst.

    Groeten Elien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe mééééééééééééé!!! (aangezien ik nog maar net volger ben, zou ik wel eens die nummer 100 kunnen zijn)
    - Geen schijtkleuren aub (als mama kan je je ongetwijfeld iets voorstellen bij wat ik daarmee bedoel), voor de rest niet meteen voorkeuren.
    - ik heb me een paar maanden geleden ontfermd over de stokoude naaimachine van mijn schoonmoeder, sindsdien maak ik vooral cadeautjes voor nieuwe baby's, jarige vriendinnen en De Vent (de mijne dan) en af en toe voor mezelf.
    - eerder stoer, alhoewel ik me af en toe verlies in onwaarschijnlijke meisje-meisje-dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Eerst en vooral een dikke proficiat!!! altijd leuk om te weten wat mensen het leuk vinden om te lezen wat je schrijft hé! Ik doe zeker mee, ben al volger en zal nog een linkje plaatsen op mijn eigen blog!
    - Voor mezelf ben ik niet zo roos-gezind (de dochter is een ander verhaal)
    - ik naai nu iets langer dan een jaar en het begint goed te lukken én ik ik doe het nog altijd even graag! Ik naai vooral voor mijn kinderen en kraamcadeautjes!
    - ik ben eerder stoer qua karakter (of ik doe toch alsof), maar hou zeker ook van meisjes-dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hiep Hiep Hoeraaa!!!!Ik ben nong niet zolang volger maar ik zou toch ook graag een kansje wagen.
    -Ik dacht eerst dat ik alles graag zag maar inderdaad schijtkleuren zijn toch ook niet direct favoriet hier.
    -Ik ben een manusje-van-alles. Ik brei en haak heel veel, heb sinds een jaar de naaimachine ontdekt en durf sinds een half jaar de kinderen ook naar buiten laten komen met mijn maaksels maar momenteel werp ik mij volledig op het wc-rolletjes knutselen met een 4-jarige. Uitdaging genoeg!
    -ik ben een meisje-meisje met soms een hele grote en stoere mond. Ik zit dan ook 8/5 in een mannenomgeving!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe ook mee! Qua kleuren liefst felle kleurtjes, ik naai dus ook weleens en ik ben een girly girl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoera ende proficiat met je 100 volgers...101 al intussen! Die give-away wil ik voor geen geld ter wereld missen, dus hier ga ik dan:

    - Ik haat kaki-groen en ook van bruin en roze ben ik niet zo zot.

    - Dit bijtje is zeer bezig en dan liefst vanal achter de naaimachine :-)

    - Ik ben een girly type maar toch ook weer niet te hé ;-) Glitter en roze zijn mijn ding niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hoera! proficiat! En ik doe ook graag mee...
    - ik heb het niet met beige, en pasteltinten zijn altijd riskant
    - creatief? voor 't moment vooral met de naaimachine, maar ik heb ook ooit gebreid en gehaakt. en voor de rest ga ik een uitdaging niet uit de weg...
    - een beetje meisje en een beetje stoer

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat! Ik hou van verrassingen, dus hoop ik dat ik er eentje win....
    Ik hou niet van fluo en knal oranje. Voor de rest ben ik eerder een stoere madam die vooral bezig is met naaien. Als ik ooit nog eens tijd vind, zou ik ook meer stempels willen maken. En omdat reclame altijd meegenomen is, een linkje op mijn blogje http://madebyakire.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk, een verrassing!
    Ik hou van alle kleuren en vooral van felle kleuren.
    Voor de rest ben ik een stoere madam die heel chaotisch is en ik probeer al jaren tevergeefs regelmaat in mijn leven te brengen. Ik hou van naaien en van thuiszijn met z'n allen en van het blogwereldje.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Proficiat! Ben nog maar net aan het volgen maar altijd leuk om zo een aantal postjes terug te gaan kijken.
    Geen saaie, pastel of beige tinten voor mij: fel en kleurrijk graag. En naaien is niet mijn passie, eerder mijn verslaving. Ik ben een meisjes-meisje, of eerder vrouw. Zit in die periode dat ik mezelf niet meer een meisje durf noemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hiep hiep hoeraaa! Gefeliciteerd!
    Natuurlijk doen we graag mee met een verrassingsuitdeelactie. Volgen doe ik alvast.
    Wit, zwart, beige,bruin, ... Maar ik ben er vrij gerust op dat dit ook jouw favoriete kleuren niet zijn.
    Creatief... Tsja, in mijn hoofd ben ik ontzettend creatief, maar een lastige zwangerschap en 'n babyboy die nogal wat etra zorg nodig heeft, zorgden het voorbije jaar voor weinig actie, maar des te meer dromen en plannen. Naaien, stempelen, lekkere receptjes uitproberen, flocken, ... Allemaal op de planning. Voorlopig beperk ik me tot kleuren met dochterlief!
    En best wel 'n meisje, i like girly stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. En nog veel succes uiteraard! We blijven graag meelezen en dromen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, knap gedaan hé! Ben fan van jouw creaties! Ik doe heel graag mee ...
    - ik hou wel van felle kleurtjes
    - creatief ... tja, diep in mij heel erg, maar komt er niet altijd even volmaakt uit ;-)
    - meisje, meisje :-)
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk, leuk, leuk,
    - ik hou van alle felle kleurtjes en helemaal niet van beige en camel
    - ik ben creatief: een beetje goe in alles, maar in niks tegoei
    - en ik hou van krullekes, frullekes, strikskes, bollekes, kortom ik ben echt een meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oeh, spannend, ik doe graag mee!
    Ik hou niet van babykleuren.
    Ik pruts met stof en beelden/woorden op mijn computer en als ik ooit terug tijd heb met verf.
    Ik klink als een vent, maar zie eruit als een vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Liezewiezewoes, ik vind je net in blogland (ben hier zelf nog maar een weekje) maar we hebben elkaar al eens virtueel ontmoet op de flickrpool van Van Katoen. Ik smijt (zou me sneller gesmeten hebben als ik het eerder geweten had maar toen je dit postte, smeet ik nog maar pas blogberichtjes op mijn blog. Ik denk dat hiermee al de vervoegingen van smijten bijna gepasseerd zijn en dus inderdaad degelijk bestaan... denk ik :-)) me dan ook graag mee in de hoop talrijke reacties om mee te dingen voor je give-away. Ik zie alle kleuren graag (misschien zwart iets minder maar blijkbaar is dat geen kleur) en ik ben een echt stoer chickmeisje... eigenlijk maakt het niet uit. Ik ben zelf bezig met naaien, breien, haken, lezen, ... ik kan nooit kiezen dus probeer het allemaal te doen wat soms voor chaotische situaties leidt (en lijdt voor mijn gezinsleden) in het huishouden. Maar blijkbaar mag ik nog altijd blijven thuis dus zo erg zal het niet zijn. Vwala... that's me. Succes in elk geval nog met je blog! Het is de moeite van het volgen waard. Op naar de 200 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een gezelligheid hier! En van harte! Natuurlijk win ik ook heel graag, hier in den vreemde valt er deze dagen niet veel te winnen :-)
    Ik hou niet dol veel van beige en niet van gele kleding voor mezelf, het geeft me een ziek uiterlijk. Verder voor alles in! Ben wel eens stoer en wel eens meisje meisje. En creatief? We doen ons best, mn naaisels zijn nog voor verbetering vatbaar maar kijk es naar de poppenkast die we juist maakten... www.familieindenvreemde.blogspot.com. Die is toch best creatief!!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met je 100 volgers en 1 jaar bloggen. :)

    Ben ik net te laat om mee te doen?

    Ik hou van vrolijke kleuren en geloof niet dat er een kleur is die ik niet leuk vind. LOL

    Ben een echt Crea-bea zie http://allemaalmama.blogspot.com/

    En ik heb zowel een meisje meisje als een stoere jongen die beide mijn grootste bron van inspiratie zijn. En tevens mijn grootste opdrachtgevers! LOL

    Ow en als ik te laat ben....geeft niets, ik ga lekker je blog volgen.
    Misschien wil je ook eens bij mij kijken. ;)

    Liefs, Anna.
    http://allemaalmama.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  48. - De kleur die ik echt niet mooi vind is: bruin. Ik ben meer van de vrolijke kleuren.
    - Ik ben een regelmatig creatief bezig. Van haken, fimoklei tot aan naaien achter de naaimachine. Te veel om op te noemen eigenlijk.
    - O en ik ben een echt meisje!

    succes !!!
    madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij bent officieel de laatste! ik begin aan de kiesprocedure :)

      Verwijderen
  49. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen