zaterdag 7 april 2012

schattigheid

Ik kan mij sinds een maand de trotse eigenaar noemen van een abonnement op Ottobre. Een klein gilletje ontsnapte me toen ik zag dat je bij een nieuw abonnement ook een gratis extra nummer mag kiezen! hoera! Na een hele middag elk nummer bestuderen besloot ik nummer 3/2011 te bestellen. En ja daar staat schoon grief in!
Zo staat er ook een enorm mooi en schattig meisjesbabypakje in. Dat beet in mijn been om es te maken, maar hier zijn niet direct meisjesbabies voorradig. Groot was dan ook de vreugde toen één van mijn liefste en beste vriendinnetjes maandag wist te melden dat haat grote zusje mama was geworden van een prachtig babymeisje! De perfecte gelegenheid om dat pakje eens te testen!



Pand bovenaan en zakjes afgewerkt met zigzagband. In het boekje staan de zakjes als schelpje getekend, maar dat vond ik niet zo mooi, dus heb ik ze maar ovaal gemaakt.

met knippertjes onderaan, om het pamper-verversen te vergemakkelijken. Ik vind de knippertjes wel vrij groot maar het zijn de kleinste te krijgen bij Veritas. Als iemand weet waar ze dat nog verkopen, eventueel kleiner, laat maar weten!

Er werd ook voorzien in een bijpassende bavet, want smossen, da kunnen kinderen nog het beste. Zelfde katoentje, en felroze badstof op de achterkant, maar dat is niet te zien. Deze bavetjes passen ook elke leeftijdsklasse, zelfs milameid kan er nog in.


En nu hopen dat mama en baby het mooi gaan vinden! 

11 opmerkingen:

  1. Maar zo lief! De mollige babybeentjes en pamperkontje kan ik er zó bijdenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zooo leuk uit !
    Geniet van je abonnement ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooooooooo ik zie dat broekje gewoon helemaal rond zo van die koddige babybillekes. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal wel zijn! Dat is gewoon superschattig!
    Ik zou mij precies beter ook eens een abonnement aanschaffen (heb net nog een paar losse nummers apart besteld...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doen jong zo een abonnemant! is elke cent waard :) en goedkoper dan de lsose nummers bestellen :)

      Verwijderen