woensdag 25 april 2012

Tis gebeurd!

de give away is afgesloten! Ik ben nie van de handigste wat dat random number spel betreft, dus deed ik het the old fasioned way: de namen op een briefke schrijven en dan een naam trekken :)



Alles een potteke in en dan nog een onschuldige kinderhand! Daar liep het eventjes fout, want de onschuldige kinderhand lag in in bed, de onschuldige Venthand zat op café (ja het is woensdag fietsdag eh! hoewel de fiets vandaag thuis bleef want er was een vergadering gepland wegens het slecht weer...) dus een noodoplossing drong zich op!

Vissen, op die eendjes van de kermis, dat deed ik als kind wel graag. Om dan zo fier als een gieter met zo een stuk plastieken brol naar huis te gaan. Even terug naar de uitslag van de give away: ik nam een koordeke, ik nam een lakselke (kleefband in het schoonder Nederlands), en klaar was mijn vishaak!



Om dan nu naar het belangrijkste deel van de dag over te gaan: de winnaar! die dat daar aan de koordeke bungelt!


Wil juffrouw Sanseveria zo vriendelijk zijn om zich te melden?? gegevens mailen kan naar annelies.de.smedt@hotmail.com.

En nee, ik zeg nog niet wat het pakje zal inhouden! dat komt, op tijd en stond :)





11 opmerkingen:

  1. proficiat Juffrouw Sanseveria!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan de winnares en wat heb je dat leuk gedaan liezewiezewoes! Bedankt voor het geven van deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Ik ben ook wel een beetje benieuwd....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Man, ik wou hier gewoon eventjes lovend zijn over uw high-tech vislijn, heb ik toch wel niet gewonnen ook zeker! Wiehaa!!!
    Ik mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. plezante manier om het naampje te trekken... Proficiat aan de winnaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een originele manier om een lootje te trekken. Enig! Prijswinnares gefeliciteerd met je prijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hiep, hiep hoera voor de winnaar!! Maar het blijft wel spannend! Wat gaat het worden?????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Juffrouw Sanseveria is nogal een gelukzakske seg!

    BeantwoordenVerwijderen