vrijdag 13 april 2012

toeme toch

Morgen is het zover, het is eindelijk Van Katoen. Daar kijk ik al heeeel lang naar uit. Het was het allereerste evenement dat ik in mijn nieuwe agenda schreef toen ik die had. Ik heb zowal elk patroon.
Ik ga zelfs assistent spelen! Ik assisteer deze lieve en heel getalenteerde jurkjesnimf, tevens mijn achternichtje, op haar workshop "zomerjurkjes". Zelf ga ik een poging doen een broekpatroon te tekenen.

Maaaaaar, ik ben sinds dinsdag ziek gevallen, echt ziek. Het is voor het eerst sinds heel lang dat ik zo afgezien heb (en dat er geen alcohol in het spel was!). Ik heb 3 dagen enkel en alleen gelegen, geslapen en naar de wc gekropen. Dit is nu een topdag, ik zit al zonder veel miserie rechtop! hoera!

Nu denk ik wel dat ik tegen morgen iets of wat gezonder zou moeten zijn, zodat ik er wel zal zijn, maar hoe... Ik was van plan om een nieuwe rok te maken en een bijpassende tas, maar dat zal niet meer lukken vrees ik. Zij zal er alvast wel goed uitzien. Om het nog even kort te zeggen, voor wie mij morgen zoekt op Van Katoen, ik ben die verlepte, met bleek gezicht, rode neus en wallen tot aan mijn kin.

17 opmerkingen:

  1. Ocharme! Hier zit de buikgriep in huis en heb er ook wel een beetje last van vandaag maar gelukkig niet zo erg. Best dat je kan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hopelijk gebeurd er deze nacht een miraculeuze genezing! Misschien toch best een zakje medicijnen en wat dextro energie voorzien in je handtas ;-)
    Hopelijk tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ne goeie kippebouillon, kilo's fruit & veeeeel water drinken, dat helpt ... als je er zin in hebt ;-) we kijken er al naar uit morgen om je te zien ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattie toch! Pas op met je wensen, zou ik zo zeggen!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amaai nog nie! :) ma voel me wel al pak beter! zal er proberen nie al te verwelkt uit te zien morgen :)

      Verwijderen
  5. morgen is het idd eindelijk zo ver !
    Jammer dat je nu juist ziek valt, typische op zo van die slechte momenten ziek worden !
    veel beterschap he !
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ai toch... hopelijk hebt ge u kunnen oppeppen. Tot straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat viel al bij al toch goed mee hé, de Sinutab in de aanval samen met die zakdoekskens;o)
    Ge hebt dat super goed gedaan!!
    Bedankt voor de hulp tijdens de workshop, heb er veel van geleerd!
    Ons Flore was zeer blij met haar jurkje en ik als moeke dan ook hé!
    Als hij af is post ik hem (nog die groene paspel en ga hem nog pimpen met een Zsazsabloem)

    grtjs en hopelijk ben je snel weer beter!

    Tania (Tita)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, toeme, mijn geheim ontdekt zeg :) de sinutab in de sjakos :) ja al bij al viel het mij, ik voelde mij al goed, ma ik zag er nie uit, er zijn wat verflagen aan te pas gekomen :)
    ik kijk al uit naar de foto! het gaat een superschoon kleedje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik maar zoeken naar iemand dat er doodziek uitzag, maar niet gevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op de wh broekpatroontekenen was ik degene die taart zat te eten schuin over jou :) ma met al mijn schminklagen viel het nie op da ik gesneuveld was :)

      Verwijderen
    2. echt? Denk denk, wie at er taart? En jij hebt niets gezegd?! Ni schoon he...

      Verwijderen
    3. haha, ja heb het effe overwogen ze, ma wou zo nie de freak uithangen die bloggers lastig valt :) ik zat samen met een vriendinnetje als enige 2 zo wa apart, er zat niemand meer re(ht over ons

      Verwijderen
    4. Haha,ik heb nogthans een paar keer de opmerking gekregen: dat kleedje ken ik, jij bent zeker mama Saartje... Maar nu weet ik wel wie je bent ;-) Al aan je broekpatroon begonnen? Diegen die naas mij zat had gisteren haar volledige broek al klaar :-S

      Verwijderen
    5. ik beloof plechtig in het vervolg hallo te zeggen :) Mijn broek is zelfs nog nie begonnen, tzou moeten zijn dat je aankoop patroonpapier als stap 1 neemt :) dat was op en ik heb nieuw gekocht, ma voor de rest moet ik er dus nog aan beginnen! geen tijd jong, druk druk druk :)

      Verwijderen