zondag 22 april 2012

twas de moment!

En of het de moment was! Rokskes maken en die dan weggeven omdat ze nie schoon passen, da is iets waar ik goed in ben. (En dan zijn er nog een paar exemplaren die nooit de blog gehaald hebben...)

Nu was het echt es tijd om na al die liefdadigheidsrokjes aan mijzelf te denken! ik nam het mooiste stofje uit de kast, knipte voorzichtig en met veel liefde het a-lijntje van Madame haar boekske en stikte een rokske, helemaal compleet en alleen voor mij!

buikje steekt de kop op, de motivatie om te sporten is bij deze ook weer gezet se :)

Mijn haar compleet out of control! ma geen paniek, volgende week mag ik bij de kapper! :)

bovenzicht

Er zit ook een oranje paspel tussen de rok en tailleband gestikt ma die zie je niet op de foto's.
En goed nieuws, er worden nog stofjes geleverd deze week, speciaal en alleen voor mij! Rokske voor mij alleen, part 2 komt er dus aan!


23 opmerkingen:

  1. Heel mooi rokje in een pracht-stofje! Staat je heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje jammer dat deze je zo mooi past ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi, ben een tipke jaloers, maar past op, ik heb intussen ook een patroontje uitgeknipt voor een rokje voor mij.. jaja, niet voor de dochter, voor mij alleen..
    nu nog stof en goesting vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stof en dat oranje vestje staat er super bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. chapeau voor jezelf! een super stofke!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon seg! Mooie outfit ook, past allemaal goed bij mekaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat je héél goed , PRACHTIG , jammer voor Griet ;-) !!!
    Ondertussen heb ik ook het boek én een nieuwe naaimachine . Ik kan er ook tegenaan gaan vanaf nu :-))
    Groetjes ,
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You go vicky! da komt goe jong :) nu nog bloggen zodat we de maaksels kunnen zien :)

      Verwijderen
  8. Een héél mooi rokske!!! ge staat er super goed mee!!! Maak er maar vlug nog een paar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke rok! Laat de lente maar komen. Je blog heb ik net ontdekt, leuk hier! Ik ga je volgen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een rokje weggeven, daar ben ik niets mee. Kun je ook eens een mannen jeans maken die je niet past en zodus moet weggeven aan één van je lezers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha! een mannenjeans zit er nie direct in, maaaaaaar ik begin vanavond wel aan een hemd voor De Vent, wie weet ben jij de volgende lucky basterd :) want ik vermoed dat je ook mijn enige mannelijke volger bent :)

      Verwijderen
  11. wojo een hemd voor de vent...klinkt als een nieuw merk... maar een rokske alleen voor mij, klinkt ook geweldig goed ('t klinkt niet alleen goed 't staat je ook goed) ;)

    BeantwoordenVerwijderen