woensdag 30 mei 2012

Niet voor publicatie vatbaar, en misschien ook KNT...

Ik had het drukjes de laatste week en weekend en die drukte blijft nog even behouden.
Vorige week waren er de laatste voorbereidingen voor hét weekend, een weekend waar ik al een tijdje naar uitkeek!

Mijn vorige werkgever heb ik met plezier achter me gelaten, de collega's, die hield ik liever! Het waren toffe collega's! echt waar! Zo van die collega's die ge zelden nog tegen komt denk ik, toch niet in zo een grote hoeveelheid :) We waren met 4 meisjes in kantoor en we waren een geweldig team! Sprongen in de bres voor elkaar, hebben ons slap gelachen samen en vormden 1 front. Met spijt liet ik hun achter, maar het is niet omdat we elkaar niet dagelijks meer zien, dat we elkaar vergeten! Neenee, we komen nog steeds goe overeen!

Over 2 weken trouwt er 1 van die collegaatjes, S. zet de grote stap. En dat werd dit weekend gevierd, en hoe! S. is van het type dat als je ze ziet, je een ferm schoon madam ziet lopen, een braaf kind zo, lieflijk ook, want ze houdt wel van bloemmekes en oud-roze tinten. Maar wie S. wat beter kent, weet dat er in haar, en belange nog nie zo diep weggestoken, ook een beetje een vent zit :) En dat is een eigenschap die ik wel enorm waardeer.
S. is niet het type vriendin waar ge mee koekskes bakt, maar eerder het type waar ge halve liters mee verzet om dan de luidste boer te laten :) En geeft toe, is da nie wa we allemaal wel es willen doen? ongegeneerd met de benen open op ne barstoel hangen, pinten pakken, boeren laten en vettige moppen tappen? Even vergeten dat we onze benen moeten ontharen enzo?
U
U kan dus al raden wat de sfeer van dat vrijgezellenweekend geweest is :) we hebben alleen dingen gedronken waar alcohol in te vinden was en alleen dingen gegeten waar je geen mes en vork voor nodig had.
We zijn begonnen op vrijdag,met de plaatselijke cafeekes onveilig te maken. S. wist niet wanneer we haar kwamen halen en had voor alle veiligheid een dagje verlof genomen, dus hebben we haar een dagje laten sudderen :) Rond 19u waren we paraat om haar om te toveren tot een heuse jaren 80 babe, inclusief fluo pakje met minirok, fluogele nylons met roze bloemen en fluoroze beenwarmers. Het wafelkesijzer werd nog es uit de kast gehaald en haar haar werd serieus in model gebracht met dat wafelijzer. Voor wie nu niet weet wat dat is da wafelijzer, da is nie van het soort waar ge ook werkelijk wafels mee bakt! dat was een soort tang, zoals een stijltang, maar ene die alelmaal kleine bekskes in je haar legt. kent u dat niet, geen probleem, is nu toch compleet Not Done om mee rond te lopen, tenzij je een vrijgezellenavond hebt!
Qua opdrachten was het wel braafjes, labello's verkopen (S. houdt in haar eentje dat bedrijf recht! labello's da da kind gebruikt!), venten waxen, liedjes aanvragen... normal stuf voor een vrijgezellenavond.

Wie wou kon op zaterdagmorgen mee naar Amsterdam waar we de rest van het weekend gingen verblijven. Uiteindelijk waren we maar met 3, waaronder dus ikke en ook nog J.
daar aangekomen, terug verkleedkleren aan stad ingetrokken. Ons hotelleke zat aan de rand van het Red Light District, wat de moeilijke benaming is voor de Walletjes. daar hebben we het grootste deel van ons verblijf in Amsterdam gespendeerd, op die walletjes. De dames die daar werken zijn een heuse toeristische attractie. Zelfs in die mate dat de gidsen daar met hun troep toeristen en bijhorende vlagjes of hoedjes doortrekken, verzamelen rond een paar vitrines, waardoor de werkende dames hun best doen de mannen binnen te krijgen, waarna die mannen het dan aan de stok krijgen met hun vrouw omdat ze te veel gekeken hebben :)

Maar goed, even terug naar ons ventenweekend :) We hadden ook en hoop shotjes voorzien, Bols Blue met citroensap. Ik moet u waarschuwen, als u dat thuis gaat proberen, dat ge daar nogal van gaat fluoresceren, dat blauwe kleur van die Bols geeft enorm af en het ziet er een beetje naar uit dat je WC eend aan het drinken bent, maar het smaakt wel beter, vermijd misschien ook elke vorm van blacklights.

Er zat ook een ruilopdrachtje tussen. S. moest iets ruilen tegen iets anders. Van een vriendelijke mijnheer, die en winkeltje heeft in dat district, kregen we een nep-borst. Ik ben niet zo thuis in dat soort attributen, maar ik zeg het, die borst was just echt! Die borst, in combinatie met een piemelfluitje die Sofie al de hele tijd om haar nek moest dragen, heeft ons veel geld opgebracht. Wie in de borst wou knijpen moest iets betalen, wie op het fluitje blies ook. We hebben niet veel zelf moeten betalen :)

Amsterdam is populair als bestemming voor vrijgezellenavonden. We zijn een paar groepen tegen gekomen die we dan ook geholpen hebben bij het vervullen van hun opdrachten. Zo heeft S nog met plezier de tepels van een vent gewaxt, een ad-fundumwedsstrijdje gehouden en op de foto geweest met een gigantische (maar echt gigantisch eh!) vleesroze neppiemel.

Over de geposeerde gangbang en piemels die bijna in een oor zaten ga ik het niet hebben ,dat zou net iets te kindonvriendelijk zijn :) Anekdotes over een nepkont en haar gebruik en schoonmaak, Amerikaanse mannen op citytrip en coffeeshops gaan we ook niet behandelen, daar moest ge bij zijn om het hilarisch te vinden :)

En nee, een foto van die dingen zit er ook niet in, we respecteren de privacy van de vrijgezel  :) en ook die van de piemel die bijna in iemand zijn oor zat, ge weet maar nooit dat de vrouw van die piemel meeleest en niet weet wat haar man dit weekend gedaan heeft :)



13 opmerkingen:

  1. ge hebt u precies goed geamuseerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zouden heel, maar dan ook echt héél goed samen op stap kunnen gaan, vermoed ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, had ook al die indruk :) moeten we misschien ooit eens testen :)

      Verwijderen
    2. uiteraard! als hevige Foo Fighters fan heb ik iemand in mijn plek om 6u doen opstaan de 14e mei om mijn kaarten te bestellen :)
      Ga jij?

      Verwijderen
  3. Hahahaha... hilarisch verhaal, zalig geschreven, de pret druipt eraf! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las je berichtje op mijn blog...de beschrijving van het speel en go kleed kun je vinden onder het tabblad tutorials...succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan jij héérlijk vertellen zeg! Hilarisch!!! Ik zit hier achter de laptop te grijnzen dusdanig dat Rem vroeg waar ik naar aan het kijken was... Hahaha, maar efkes verteld dat ik iemands vrijgezelle avondje aan het teruglezen was...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat vrouwen alleen op stap gaan en fun verzekerd. Toch mis ik die foto's hier. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ja da zal, ma ik ga ze toch nie zetten! we respecteren de privacy van de piemels! :D

      Verwijderen