vrijdag 29 juni 2012

Bedankt juf Yasmine

voor de ontelbare keren dat Mila in haar broek had geplast en jij een propere hebt aangedaan...
voor de ontelbare keren dat Mila kaka in haar broek heeft gedaan en jij een propere hebt aangedaan...
voor de leuke ideetjes en knutselwerkjes waar de kindjes mee naar huis kwamen...
voor de leuke moederdag- en vaderdagcadeautjes en versjes...
voor de veel dingen die de kindjes van jou geleerd hebben dit jaar...
voor het vele geduld met ons als we alweer eens iets vergaten te doen of mee te geven...
voor jouw vrolijke zelve elke dag...
voor zeker nog veel dingen die ik nu vergeet...

Daarom krijg je van kleine Mila dit, als aandenken aan haar en het fijne schooljaar je haar bezorgd heb!





Het was moeilijk kiezen, maar uiteindelijk is de keuze gevallen om een reversible bag, weliswaar niet reversible. Want ik heb een de binnenkant zakjes gemaakt voor spullerij in te steken.

Een stempel kon ook niet ontbreken vond ik. Het was al een tijd geleden dat ik dat nog eens gemaakt had en ik had nog wat oefening nodig.

Dit is uiteraard wat de stempel stempelt. Nekeer geprobeerd in zilver (links) en wit (ah rechts eh dan)





En een zakje om de stempel in te steken uiteraard.

ma nog nie echt gestreken...


En volgens schooljaar mag je Mila weer verwachten in het klasje! 

11 opmerkingen:

  1. Wat worden die jufjes verwend ,de stempels met vogeltje vind ik héél mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, zo mooi! je hebt er weer ferm werk van gemaakt, juf zal content zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk ! Vooral die stempel vind ik supermooi gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij wordt Mila nu de favoriet van de juf ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verwennerij alom. Wat zal de juf blij zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er je werk van gemaakt... Knap en een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De juf zal blij zijn!
    Ik ben nog op zoek naar volgers voor mijn blog, kom gerust eens langs op: http://mississippi0.blogspot.be/ en misschien tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en origineel, super dat je dit allemaal kan, thxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De juf is zeker blij en fier!!!!!Dikke kus aan Mila ook!!!xx

      Verwijderen
    2. graag gedaan! je bent dan ook de liefste kleuterjuf ever! :)

      Verwijderen