maandag 11 juni 2012

onthulling

Even geleden had ik een kleine give away georganiseerd, met de lieftallige Juffrouw Sanseveria als heuglijke winnaar.
De give away was een verrassing, wel nu, het is tijd dat die zal onthuld worden! Wat is het dat Sanseveria mag verwelkomen?? Awel, tis dees:






Ter verduidelijking: tis een boekske, zelf gemaakt, om op momenten van geweldige inspiratie of emotie te pakken en dat moment, tekening, grappig weetje,... in te noteren. Er is een plaatstke voorzien om foto's en kaartjes in te hangen, er zit een enveloppe in met stikertjes en plakprentjes om de boel op te vrolijken, alle, een multifunctioneel ding.
Ok, voor u nu denkt 'amaai wat een ongelooflijk creatief en inspirerend idee is dat!' ga ik u even tegenhouden, want ik heb dat niet zelf uitgevonden... Ik heb er eigenlijk zo eentje gekregen van mijn secret santa deze winter en ik gebruik het heeeeeel vaak! In dat boekje staat al veel geschreven! Ik heb zelfs een stukske van mijn gekregen secret-santa-stof  gebruikt voor dees boekje te maken. Ik vind de stof heel schoon van kleuren en vind het een stoere doch vrouwelijke tekening. Ideaal dus.

Een week of 4-5 geleden had ik mij op Etsy ook es laten gaan en had ik een hele hoop oorringstekertjes, bloemmekes, bollekes en toestanden gekocht om zelf een hele hoop oorringen en ringen te maken.
Daar ben ik es mee begonnen een week of 3 geleden, met al die bloemmekes en bollekes op die stekertjes te plakken... een prutserig en heel irritant werkje want diene lijm blijft werkelijk overal aanplakken!! Maar omdat ik de oorringskes zo tof vind, ook 3 exemplaarkes voor the winning girl! Een paar voor een stoere dag, een paar voor een vrolijke dag en een paar voor een girly dag.
Ik had ook nog ne plakring liggen, daar zwierde ik ook een rooske op en ook die mocht mee in het pakske.

Nu hopen dat het een beetje in de smaak valt, want dat weet je nooit natuurlijk!

5 opmerkingen:

  1. Oooooh, wil jij volgende keer mijn secret santa zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is aangekomen! Merci, ik ben er heel content mee! Ik ben stiekem al extra mogelijkheden voor het boekje aan het verzinnen, omdat ik het zo schoon vind en eigenlijk iedere dag wil gebruiken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat mejuffer Sanseveria daar héél content mee zal zijn, zo'n tof pakske!

    BeantwoordenVerwijderen