woensdag 15 augustus 2012

Inventief gezien!

Ik ben geen sportliefhebber, ik kijk nooit naar sport op tv. Of toch bijna nooit. Maar 1 keer in de 4 jaar kijk ik 2 weken enkel naar sport. Dat zijn de 2 weken van de Olympische Spelen. Ik vind het leuk om al die sporten te zien, ben steeds geweldig onder de indruk van de flexibiliteit van de gymnasten, van de zwemmers hun brede schouders, van de lopers hun snelheid...
Ik vind het dan ook leuk om te "Wat als-en". Wat als ik nu es niet zo ne gestampe luierik was vroeger? En effectief wel naar de zwemclub was geweest? of wel was blijven lopen?? Wie weet ben ik een natuurtalent in het zeilen! nog nooit gedaan, dus ik kan dat ook niet weten.
Onze 2e medaille die we hebben behaald, liggend karabijnschieten, wie weet kan ik dat?? Zoals Karl  Vannieuwkerke het zo schoon kon verwoorden: Een ambtenaar die liggend een medaille pakt...
Ik ben al goe op de baan, ik ben ook ambtenaar, dus wie weet, Rio 2016, starring Liezewiezewoes in het liggend karabijnschieten :)

Wat ik wel jammer vond was dat de Spelen juist plaatsvonden als het mooie weer ook eens in het land was. Ik spendeer ook graag tijd buiten, zalig in het zonnetje, boekje lezen, beetje spelen met Mila, maar ja, hoe bekijk je dan de Spelen?
op de laptop uiteraard! Maar ja, de zon, die zit toch ferm in da scherm en dan ziet ge toch niets?? Ah ja, da is just...

Maar dat is buiten de inventieve geest die De Vent soms heeft gerekend:


18 opmerkingen:

  1. geweldig zo'ne vent ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! En dat karabijnschieten, ik zou ervoor gaan jong :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja eh, klinkt goe :) komt Gé dan supporteren in Rio?

      Verwijderen
  3. Woehaha. En de buren zich maar afvragen wat voor interessants er toch in zo'n doos te zien kan zijn... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awel, daar had ik nog nooit aan gedacht :D handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kijhandig en slim gezien (en ook wel een beetje een grappig zicht)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het moet een schoon zicht zijn, zo met uw hoofd in een kartonnen doos ;)
    maar 't is goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Karabijnschieten? Komaan, met uw sportcapaciteiten (dat spartacusgedoe) moet ge minstens een vijf- of tienkamp aankunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) ja das misschien ook waar :) maar is da voor vrouwen geen zevenkamp? :)

      Verwijderen
  8. En ben je ambtenaar in Brussel? Misschien zijn we wel collega's? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee ben ambtenaar in Gent, werk in de zuiderpoort. Kom es tot hier op opleiding :)

      Verwijderen