donderdag 20 september 2012

Electric Blue

felle kleuren, ik ben fan! Altijd en overal!

Toen ik 13 jaar was heb ik een nagellakfascinatie ontwikkeld. Ik had meer dan 70 (!) pottekes, in andere kleuren, gaande van zwart tot fluo-oranje, rood, roos, blauw... je kon het zo zot of fel nie bedenken!
Mijn nagels hadden bijna elke dag een ander kleur en motief. Ik 'schilderde' zelf een bloemmetje, stipjes of streepjes op mijn nagels.

Dat ging zo zeker door tot mijn 17e. Toen ik tot het besef kwam dat mijn nagels echt wel kapot aan het gaan waren. Ik liet de dagelijkse nagellak achterwege. Ik lak mijn nagels nog wel maar laat mijn kleurtje er niet langer opzitten dan 4 dagen en dan krijgen mijn nageltjes een dagje of 2 rust.

Mijn liefde voor felle kleuren, die is gebleven!
Zeker als het schoenen betreft!

Gisteren kocht ik bij Raaf en Vos derby's voor Mila in electric blue. En gezien ze ook mijn maat hadden en het er super comfortabele schoenen uitzagen kocht ik mezelf ook een paar!


 Ik ben de gele broek, Mila is de rode. De schoon rokjes zijn deze lieve meiden!
Mama Griet nam de geweldig schone foto's.

Dit zijn eerlijk waar, de meest comfortabele schoenen die ik ooit heb gehad! Supersoepel leder! een aanrader! En Mila en ik? Wij passen mooi samen!
 

11 opmerkingen:

  1. Ze zien er geweldig comfy uit... Goeie keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fan van felle kleuren en heb meestal ook felle kleuren schoenen, maar mijn comfi rode zijn versleten dus moet ik eens op zoek naar nieuwe 'felle' schoenen.
    De jouwe zien er echt geslaagd uit!!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de mooie foto's al passeren bij Raaf en Vos ... en vroeg mij al af wie mama en dochter waren, jullie dus ! Dan zijn er eigenlijk ook verre nichtjes-meisjes die dezelfde schoenen hebben ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoenen die en goed zitten en super mooi zijn; die mag je niet laten staan. Heel mooi en nu doordoen met extra veel kleur in de garderobe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, respect voor jou lef voor kleurgebruik! Ik vind het alleszins super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Mijn meiden hebben deze keer knalblauwe laarsjes en ik wil ook maar kan niet echt een mooie felle kleur vinden. Wellicht moet ik maar eens op reis naar die schoenenwinkel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat de winkel zo ver weg is :'( Ik heb ook schoenmaat 39... Nou ja, maar hard door blijven zoeken in Nederland. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn inderdaad prachtige schoenen! En prachtige foto's!
    Als ik dit zie heb ik zo'n spijt dat ik met mijn 41/42 niet meer in de kinderschoenen pas!

    BeantwoordenVerwijderen