donderdag 4 oktober 2012

bezigheden en ander gedoe

Ik ben er nog! Ik ben nog gezond en wel, dat ook (allé ja, ik reken mijn gewoonlijke rugpijn en vaste nek niet mee, dat heb ik vaak). Maar bloggen, dat was er deze week eventjes niet bij.

Ik was namelijk bezig met vanalles en nog wat! Etentjes! Uistapjes! Cinema! Top secret stuff ook. Nee daar kan ik niets over zeggen, want het is echt top secret! Daarnaast ook secret stuff, waar ik wel iets van kan zeggen, gelukkig maar! of het zou maar een droevige blogpost worden!

Ik ben namelijk al begonnen aan de kerstcadeaukes! Die zijn dus wel secret, maar u mag gerust weten dat ik er al mee bezig ben! Vroeg? ja, misschien wel, maar ik ken mezelf... Ik begin beter op tijd want voor je het weet is het 24 december, 17 u en moet ik nog mouwen inzetten, dingen zomen en knopen aannaaien, om nog te zwijgen van de knoopsgaten maken!
Zo staat de feestjurk van Mila op het programma, maar ook een cadeautje voor onder de kerstboom. Voor de rest zijn er nog 7 kinders die een cadeautje krijgen van mij met de feestdagen, ik weet dus wat te doen! Gelukkig weet ik voor bijna alle 7 al wat ik ga maken, no stress on that area!

Een kleine hint is misschien dat ik net de eigenaar ben geworden van een splinternieuw poppenboek, en een vanalles-en-nog-wat-boek!

Ik ben dus welzeker vrij actief maar op de producten van mijn activiteit zal het nog even wachten zijn.

Daarnaast was ik ook druk bezig met mannen eten te geven. De Vent en zijn troep fietsbuddy's zijn op weekend (jep, ik heb het grote bed helemaal voor mij alleen! Hoewel dat tegen de ochtend vaak zal gedeeld worden met Mila vermoed ik) en ze vroegen mij om hun te voorzien van lasagne, lekker vers gemaakt uiteraard. Ik kon hun ook om dooskes kommee a kaazaa gegaan zijn, maar ja ik ben nu eenmaal te goed voor deze wereld. Lasagne from scratch it would be. Maar ja, ook daar kruipt veel tijd in.

En als laatste zou ik graag mee gaan met vriendinnetjes op pottenbakles, maar gezien de drukke bezigheden van hierboven kon ik wel de 1 e les niet volgen...

En voor je het weet ben je ver 2 weken verder, heb je geen deftige blogpost en moet je het dan maar doen met dit.

2 opmerkingen:

  1. Met die 2 boeken kan dat niet anders dan goed aflopen. Succes om alles op tijd af te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik echt straf van u, alszo'n planning voor de feestdagen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen