vrijdag 16 november 2012

goestekes

Ik begin stilaan uit mijn vertrouwde habitat van de laatste weken te geraken. Ik kan de wc en de mat al eens een paar uur alleen laten. Ze doen dat goed, zo zonder mij. Ik doe het behoorlijk zonder hen.

Ik ben alvast blij, minder lang ziek dan bij Mila, das een meevaller. Het feit dat ik er uit zie als en schotelvod die al 2 weken over de gootsteen hangt, daar ga ik nu even niet over klagen.

De meeste mensen uit de omgeving zijn intussen wel ingelicht en nu beginnen de vragen: Niet te ziek meer? Zijt ge zeker dat er geen 2 inzitten? Geen rare goestingskes?
Deze vragen zijn dan ook te beantwoorden met nee-ja-nee. Niet ziek meer, slechts 1 beginnende baby, geen goestingskes.
Of het zou moeten zijn dat ge diene halve pot pickels die ik op 24u heb opgegeten, bij de goestingskes rekent...


8 opmerkingen:

  1. haha voor de pickles :D maar alé ik hoop voor u dat het ziek zijn dan ook hier stopt!
    En geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lol ... ja, met die pickels begint het en dan worden het zure ajuintjes, haring, rare sausjes, ... Smakelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zure ajuintjes en augurken eet ik zowiezo heel graag :) als ik ze op de choco begin te doen, dan moet ik ingrijpen :)

      Verwijderen
  3. haha, dat komt helemaal goed! En ik had je nog niet gefeliciteerd hé? bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pickles jong ! Tijdens mijn zwangerschappen maakte het eigenlijk niet uit wat ik at, als ik maar bleef eten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha een hele pot pickles? Ze zijn inderdaad erg lekker maar om nu op 24u volledig leeg gegeten te hebben... dat is toch wel een aparte goesting vrees ik ;-). Wel fijn dat je niet meer zo vaak op de mat hoeft te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen