maandag 31 december 2012

Afsluiten

Het was me het jaar wel, dat 2012. Een jaar vol emoties, leuke en minder leuke, we leerden weer wat meer mensen kennen, alle ja, een doodgewoon jaar eigenlijk.

2013 zal voor ons wat andere dingen brengen, een jaar van aanpassingen, verhuis binnen de woonkamer om een park in te passen, weeën, afzien, slapeloze nachten maar vooral nieuw leven. Een klein wezentje dat samen met grote zus de wereld zal gaan ontdekken. 2 koppigaards om het bloed van onder onze nagels te halen, 2 bondgenoten die gaan samenspannen tegen ons, maar ook 2 lieve knuffeldieren die op schoot zullen kruipen en een zoentje vragen.

Wat het nieuwe jaar ons brengen zal, dat kunnen we nu nog maar raden, maar wij kijken hier alvast uit naar de nieuwe spannende momenten!

Als afsluiter van het oude jaar en verwelkoming van het nieuwe jaar wensen we jullie dan ook een vreugdevol, hoopvol, liefdevol en vooral gezond 2013 toe!

Liezewiezewoes, De Vent, Milababy en klein buikgespuis.

15 opmerkingen:

  1. Ik geef jullie nu al drie virtuele kussen en wens jullie ook een prachtig 2013!
    Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er spontaan de tranen van in mijn ogen, op sommige momenten ben ik toch wel een overgevoelige kip..
    Maar ik wens jullie ook het allerbeste toe in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doodgewoon zou ik je jaar toch niet noemen als er een kindje bij kwam. Veel succes in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2013 wordt vast een topjaar voor jullie, ik wens je alle goeds! Van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn eindejaar en een mooi en gelukkig 2013! En een wolk van een baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast ook eern gelukkig nieuwjaar en een fluffy roze of blauwe wolk gewenst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast een gezellige eindejaarsavond en een super 2013!!!!
    Maar vooral een pijnloze bevalling en een wolk van een babytje.... (moet lukken, toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jullie een super nieuw jaar, wat ongetwijfeld zal lukken met dat nieuwe wondertje dat eraan komt!!

    PS: sorry voor de overvloed aan reacties maar je was om de een of andere duistere reden uit mijn blogreader verdwenen zeg! Ik dacht al, hopelijk is die nu nog steeds niet zo misselijk dat er nog altijd geen berichtje komt. En zie, gelukkig niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jullie ook graag een fijn 2013 toe, vol creativiteit en natuurlijk ... een pracht van een gezonde baby !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat 2013 geweldig mag worden voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schonen nieuwjaarsbrief :-)

    BeantwoordenVerwijderen