maandag 25 februari 2013

Denken in een cliché

Want ja, wat gaat de tijd toch snel! Wat zijn ze zo snel groot!
Kinders dus. Ja, het is 4 jaar geleden dat ik nu ongeveer vacuüm trok toen ik nog in bad ging. Want schoon zwanger zijn zoals Evy Gruyaert? ma nee gij, dat juist iets wa in de boekskes bestaat! In het echte leven ziet een hoogzwangere er nie uit zoals Evy (kom, in niet-zwangere toestand zie ik er ook al nie uit gelijk Evy maar daar gaat het nie om!) maar heeft die hoogzwangere meer iets van een bol op pootjes. Hele dikke pootjes. En ook wel wat gestrande-potvis-gehalte.

4 jaar is het morgen geleden dat ik mama werd van mijn kleine Milameid.


baby Mila


1 jaartje

2 jaar

 Mila 3 jaar, feestklaar

mijn grote fiere meid nu.


Dit weekend was het feestweekend. 2 dagen werd er besteed aan haar feest. Wat uiteraard ook 2 verjaardagstaarten meebrengt (Maar die foto's staan nog op de kodak, en laat me nu es geen goesting hebben om da kabelke te zoeken...)

En dan is het nu afwachten tot ik weer dat bol-gehalte krijg. Al hoop ik dit keer iets meer op Evy te lijken...







19 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep voor Mila! Profiteer maar van de weinige momenten dat ge bol moogt zijn zonder dat iemand er iets van durft zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ma al een paar weken horen: 'oeioei, moet gij nu nog tot half juni zo,lopen? Serieus?' Is ook nie echt bevorderlijk voor het zelfbeeld :)

      Verwijderen
  2. 4 jaar al. Alvast een gelukkige verjaardag voor Mila!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep hiep hoi voor Mila ! Wat een knappe meid ... op naar het volgende prachtbaby'tje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een grote hoera voor Mila en mama! Want vier jaar geleden was ook wel echt bijzonder. Wat een snoezig kleintje, zeg! Werk jij met die bol op poten nog maar eens aan zo'n mooi kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Met vier jaar beginnen ze stilaan te beseffen hoe een verjaardag eraan toegaat, hé? En focus u maar niet teveel op het bolgehalte... steek die(grote) spiegel en die weegschaal weg en geniet van jouw zicht op je bolle buik(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hip, hip, hoera! Hier ook een jarige vandaag. Ella wordt vijf!
    En er plakken ook nog steeds wat kilootjes aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hiep hiep hoera voor Mila, en die bol, dat gaat voorbij zunne ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat voor Mila! Dan zijn Mila en Fien exact even oud,... Voor wanneer ben je nu uigerkend? (ik ben 26 weken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh grappig :) ik ben nu een kleine 25 weken, uitgerekend voor 14 juni.

      Verwijderen
  9. En ze wordt elk jaar knapper. Wat gaat dat zijn binnen tien jaar :) Hieperdepiep voor Mila!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hip hip hoera!!! Hier ook, al is een zoovergelijking bij mij nog treffender dan bol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat!!! Evy was maanden mijn 'ipod-renvriendin', dat heeft zij waarschijnlijk heeeeel lang volgehouden in de zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hipperdepip voor Mila!
    en profiteer nog wat van uwen bol! Ge krijgt nu alle aandacht van iedereen en ge moogt iedereen omver lopen zonder sorry te zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super dikke proficiat met de verjaardag van je kleine (grote) meid!
    Ik ben 30 weken nu, maar de omvang van mijn buik valt al bij al weer goed mee, kan nog wel veranderen op die laatste weken natuurlijk ;-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen