zondag 3 maart 2013

Zotjes

Dat zag ik haar toch denken toen ik haar mijn doopsuikeridee vertelde.
Maar koppig zoals ik ben zet ik door en ik ben er dan ook deze week aan begonnen. Dus vergis u niet, beste lezer, er is hier wel degelijk activiteit ten huize liezewiezewoes!
Meer nog, er is zelfs sprake van heus bandwerk en sweatshopwerkdruk! Hoewel ik momenteel nog steeds het bos door de bomen zie. Uiteindelijk gaat het maar over een honderdtal stoffen zakjes, piece of cake dus. Maar kleertjes, das even wat kalmer. Hoewel mijn voorraad stof werd aangevuld me echte bjoeties en mijn vingers jeuken om er aan te beginnen...

En wat nu dat doopsuikeridee is? Wel, nog een maand of 3 geduld, dan ziet u de hele presentatie!

19 opmerkingen:

  1. Nu ben ik wel curieus naar uw bjoeties zene!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog een curieuzeneus... Alle, nog even wachten dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch wel straf. Ik hoop dat je het volhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben bezig met zakje 13 tot 20 :) Nog 80 te gaan daarna!

      Verwijderen
  4. have fun! en benieuwd naar het resultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. spannend! ik hou je blog goed in het oog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er ook aan gedacht, maar wat stop je er dan in? Voorlopig hou ik bij het ontwerpen van een kaartje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hier worden de zakjes gevuld met snoep. We lusten geen suikerbonen dus gaan we voor gewoen snoep, waar we gerust ene par kilo van kunnen verzetten als da moet zijn :) Maar, ik ga de snoep eerst in van die micca zakjes steken zodat die niet in de stof zou beginnen plakken.

      Verwijderen
  7. Respect!! Hier ook nog drie maanden, en nee, ik zie dat niet zitten om alles zelf te doen. Voor Lilith maakte ik ook alles volledig zelf, maar nu, voor spruit 2, wordt het gewoon gekocht. Ik ben al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh help! Ik heb ook een idee, helemaal afgewerkt in mijn hoofd. De uitwerking echter, laat op zich wachten. Zelfs het in huis halen van de nodige attributen,... En hier zullen het eerder 200 zakjes worden, vrees ik. Hoog tijd voor actie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb ook meer dan 100 zakjes vandoen ze, maar dat zal worden opgelost door een hele lading kleine flesjes zelfgemaakte limoncello :)
      en de kindjes, die krijgen een gewoon snoepzakje. Die zitten ook niet in die 100 stof zakjes gerekend.

      Verwijderen
  9. curieus...als het even zot is als dat van mij een tijd geleden...bonne chance! 't is idd zottenwerk, maar voldoening loont he :-) succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awel, net es teruggescrold naar jouw zot idee en deels loopt da gelijk jong :)

      Verwijderen
    2. Is dat zot idee geblogd? Ik heb namelijk ook plannen voor selfmade doopsuikerzakjes voor ongeveer dezelfde periode. Wel al stof gekocht, maar nog niet aan begonnen (zwangerschapskleren krijgen momenteel voorrang) Kwestie van te weten of en hoe hard ik al moet beginnen stressen... :-)

      Verwijderen
    3. geblogd bij de stoefferij, nog niet hier :) Maar bij mij zijn het niet allemaal dezelfde zakjes. Ambitieus dat ik ben :D

      Verwijderen
  10. Wat een plan! Maar eerlijk is eerlijk, de zelfgemaakte zakjes blijven bij ons toch een hele tijd in de living mooi staan wezen. En als ge hulp nodig hebt: shout!

    BeantwoordenVerwijderen