woensdag 8 mei 2013

grote-zussen-rok

Al een hele tijd geleden maakte ik voor Mila ook nog eens een rokje. Terug naar haar modelleke, gewoon, omdat het simpel is, omdat het rap in elkaar zit en er veel gezwierd kan worden. Wat volgens Mila nu een vereiste is om te voldoen aan de standaard van een 'grote-zussen-rok'.

Maar omdat madam hem graag draagt en hij dus ofwel enorm gekreukt was, enorm vuil was, in de was zat, aan den droogdraad hing of nog ergens in de mand gestreken was zat, was het er nog niet van gekomen om foto's van te nemen.
Het feit dat, als ik nu op mijn gat zit om de foto's te nemen, ik nie meer recht geraak tenzij ik me omrol op handen en knieën en zo galant mogelijk probeer om mij recht te trekken aan iets, speelt ook wel een rol in het lange wachten om foto's te nemen. Ook in dieptepunten  zijn er grenzen.

Maar deze week was het nu zo mooi weer, en de bloesemkes van onze kriekenboom stonden zo mooi in bloem, dat het toch fotomoment was!


je kan er ook in swingen en shaken!

Een echte damesrok eh mama!


ook geschikt voor springen

en stuiteren!

bloesemkes.

De stof kocht ik bij Stoffen Van Leuven
De voering is van de sleepstraat.
Sandaalkes van Raaf en Vos, off course!

9 opmerkingen:

  1. 't Is precies ook wel een madammeke hé, uwe Mila.
    Schoon rokje, schoon stofke, schoon kind. Meer valt daar niet over te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de 4e foto is echt kei grappig! ze is precies op hare eerste hostie aant wachten gelijk een communicantje... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En echte damesrok ! (ik heb er ook zo eentje) En net zoals Mila heb ik er ook al heel veel genot van gehad en werd ze ook vandaag weer gestreken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ze had er precies zin in om te poseren :-) leuke foto's en heel schoon rokske.
    Leuke blog trouwens ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh foei! Met de sandalen op de trampoline! Straks is ze kapot nog voor de kleine zus erop kan springen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik heb dat stofje hier in oranje tinten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe herkenbaar, dat dat moet zwieren om gepast te zijn voor een grote zus... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's inderdaad een heel mooi rokje, héérlijk om in te zwieren en te springen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen