woensdag 29 mei 2013

the neverending story

Dat is nog mijn favoriete film geweest, The Neverending story. Hoewel ik toen nog klein was en niet echt heel door had wat de clou van het verhaal was ma dit geheel terzijde.

Wat me erg aan de film doet denken is deze zwangerschap... komt ook geen einde aan. Precies een bord slechte pasta, daar blijkt ook nooit een einde aan te komen en na een uur eten staat er nog steeds een half bord voor jou.
Officieel is het nog een goeie 2,5 weken voor ik aan de 40 zit. Maar zo lang hoeft ze nu ook niet meer te blijven zitten. De slapeloze nachten, gezwollen handen, spoorloze enkels en slecht humeur zijn er nu net iets te veel aan.
Dus wil er iemand zo vriendelijk zijn die baby uit mij te halen aub? dank u!

18 opmerkingen:

  1. Ik heb al vaak aan je gedacht - en gezien de stilte gehoopt dat j'er misschien al vanaf was. Het kind kan ik er niet uithalen, ik duim mee dat het wat vooruit gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh das al iets jong, meeduimen :D ma nee, der nog nie vanaf, jammer genoeg. Ondanks de sloten framboosbladthee, ananas, tonic,...

      Verwijderen
    2. Ananas helpt niet jong, dat probeerde ik bij mijn oudste, lol... ondanks de kilo's bleef 'm gewoon zitten. Den gyn die meewil, dat is nog de beste optie ;)

      Verwijderen
    3. ja maar kmoet maar de 11e weer op controle... dus ja, en helpt die nie, tis toch lekker en gezond eh :)

      Verwijderen
  2. Ik gebruikte bij de tweede een oude truc, een soeplepel ricinusolie voor je gaat slapen ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan je krijgen bij de apotheek, is eigenlijk gewoon een soort olie. Ik ging slapen en werd die nacht wakker met weeën. toen ik het verklapte aan de gynaecoloog zei hij me dat het inderdaad bekend staat om de bevalling op gang te brengen (laxerend), maar dat het niet lukt als de baby er nog niet klaar voor is.

      Verwijderen
  3. bidden tot gelijk welke god helpt ook niet, dat deed ik. Voorts geen tips hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even volhouden tot de kleine uk eruit wilt, hopelijk snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog even doorbijten! Nog veel succes met de bevalling!
    Ps the neverending sto-o-o-ory (zo klonk het liedje he) was ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn prutske heeft vorige week op dik 37 weken plots beslist dat het genoeg was en daar ben ik absoluut niet rouwig om. Geen idee waarom ze er plots uit wilde, misschien dat ze wist dat als ze nog lang bleef zitten, ze waarschijnlijk niet langs mijn bekken kon passeren. Veel sterkte! Want inderdaad, die laatste dagen/weken zijn absoluut geen pretje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik snap dat, ik duim dat ze er snel is! Maar ik heb uit welingelichte bron vernomen dat gij er geweldig schoon zwanger uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als die welingelichte bron familie is dan telt het nie eh :D die is gewoon bang dat ze niet op bezoek gaat mogen komen :D

      Verwijderen
  8. Ik snap dat niet, maar daar hebt ge niet veel aan zeker ;)
    (heb twee vrij kwaaltjesloze zwangerschappen gehad en bevallen met 40+11 en 40+5)

    Maar ik zal meeduimen dat ze niet blijft zitten na 40w :P
    Ik heb gehoord dat seks wel eens wil helpen, misschien dat eens proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan niet echt helpen, maar wel mee duimen. Moest heet een effect hebben al dat geduim, dan wens ik je een vlotte bevalling en een wolk van een baby. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry, ik kan je echt niet helpen, maar ik ben er zeker van dat die lieve dochter van je het er nog altijd overheerlijk vindt, zo heel dicht bij je !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op het einde dag ik altijd 'sh*t, dat moet daar echt uit, ik kan niet meer terug'.
    Tips kan ik u helaas niet geven, als ze er klaar voor is, komt ze wel. Maar dat hebt ge waarschijnlijk al (te) veel gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lol, hoe meer ik het kind uit mijn buik wenste, hoe langer het bleef zitten, dus geen tips hier, maar ik wens je nog veel volhoudingsvermogen! En ooit komt die kleine er wel uit hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen